Inlägg från: Iowhannah |Visa alla inlägg
  • Iowhannah

Bf juli 2018

Haha! Ni pratar om att noja över att resa bort i april (med all rätt, jag skulle nog också noja lite), jag har biljetter till Eminem fem dagar före BF ;D Bold move, one might say.

• Iowhannah
    polf skrev 2018-02-15 09:24:20 följande:

Rul idag, så nervös. Kan inte slappna av och jobba.

Jag skickar också pepp! När har du tid?
  • Iowhannah
    polf skrev 2018-02-15 09:46:26 följande:

Tack!!

Kl 14 har jag tid, tänker alla hemska tankar och bygger upp senarion om hur jag ska tackla tragiska besked. Hopplös är jag ha ha

Jag tror att det är helt normalt faktiskt. Visst, man mår inte särskilt bra av att tänka så, men samtidigt är det klokt att förbereda sig för det värsta (tror jag iaf). Man kan bara bli positivt överraskad!
  • Iowhannah
    Vita_tassar skrev 2018-02-15 09:53:09 följande:

Haha, men vad cool!

Jag tackade ja till att spela på ett ställe den nionde juni...vet inte ens om jag kommer att nå gitarren?!? Hahaha, har ju ingen aning om vad en kan göra och inte som väldigt gravid. Bra att vi siktar högt ändå tycker jag!

Men precis, man vet vad man kan/orkar just nu men har ingen aning om hur det blir senare. Jag tänker att om jag orkade gå promenader dagligen tills dagen innan förlossning första gången, så orkar jag sitta/stå i publiken ca en vecka innan förlossning denna gång. Dessutom finns det ju sjukhus på andra ställen än min hemort också :P
  • Iowhannah
    malikan skrev 2018-02-15 10:07:18 följande:

Du får ha med bbväska och babyskydd ifall, haha

Det finns ingen tvekan om att det ska med! :D
  • Iowhannah
    Mamma till S skrev 2018-02-15 13:40:44 följande:

På tal om bananer! Men.

Har fått så ont i underlivet, alltså, det känns ömt o tungt på nå vis. Typ svullen....... Vad kan det bero på? Någon som känt eller känner samma lika?

Kan det vara svamp? När jag har haft det så har det känts ömt och svullet och tungt innan det börjat klia. Dessutom har man lättare att drabbas av svamp när man är gravid.
  • Iowhannah
    polf skrev 2018-02-15 09:46:26 följande:

Tack!!

Kl 14 har jag tid, tänker alla hemska tankar och bygger upp senarion om hur jag ska tackla tragiska besked. Hopplös är jag ha ha

Lycka till nu!
  • Iowhannah

Mina bröst tycks ha återgått till ett ömmande stadie, framför allt när de är kalla (dessvärre har jag precis sålt mina värmande inlägg eftersom jag trodde att jag aldrig skulle behöva dem), och jag kan knappt gå utan bh utan att få ont. Jag som trodde att den biten var avklarad helt vid det här laget :/

• Iowhannah

När jag väntade första barnet så behövde jag inte ta järntabletter förrän runt vecka 30, då mitt hb låg på 110. Senast jag kollade (i vecka 15) så låg det på 136 så det har inte varit aktuellt än, men jag ska be bm kolla nästa gång. Jag tänker att det kan vara en av anledningarna till att jag alltid är trött och lätt får huvudvärk numera.

Ett hb på 120 låter inte som en anledning till att börja med järntabletter redan tycker jag.

• Iowhannah
    malikan skrev 2018-02-16 12:03:08 följande:

Kollar du under provsvar och har lagt till mödravården på mina mottagningar?

Jag hittade det på min sida. Kul! Jag visste inte att de lade in provsvaren där.
Svar på tråden Bf juli 2018