Bf juli 2018
Haha! Ni pratar om att noja över att resa bort i april (med all rätt, jag skulle nog också noja lite), jag har biljetter till Eminem fem dagar före BF ;D Bold move, one might say.
Haha! Ni pratar om att noja över att resa bort i april (med all rätt, jag skulle nog också noja lite), jag har biljetter till Eminem fem dagar före BF ;D Bold move, one might say.
Rul idag, så nervös. Kan inte slappna av och jobba.
Tack!!
Kl 14 har jag tid, tänker alla hemska tankar och bygger upp senarion om hur jag ska tackla tragiska besked. Hopplös är jag ha ha
Haha, men vad cool!
Jag tackade ja till att spela på ett ställe den nionde juni...vet inte ens om jag kommer att nå gitarren?!? Hahaha, har ju ingen aning om vad en kan göra och inte som väldigt gravid. Bra att vi siktar högt ändå tycker jag!
Du får ha med bbväska och babyskydd ifall, haha
På tal om bananer! Men.
Har fått så ont i underlivet, alltså, det känns ömt o tungt på nå vis. Typ svullen....... Vad kan det bero på? Någon som känt eller känner samma lika?
Tack!!
Kl 14 har jag tid, tänker alla hemska tankar och bygger upp senarion om hur jag ska tackla tragiska besked. Hopplös är jag ha ha
Mina bröst tycks ha återgått till ett ömmande stadie, framför allt när de är kalla (dessvärre har jag precis sålt mina värmande inlägg eftersom jag trodde att jag aldrig skulle behöva dem), och jag kan knappt gå utan bh utan att få ont. Jag som trodde att den biten var avklarad helt vid det här laget :/
När jag väntade första barnet så behövde jag inte ta järntabletter förrän runt vecka 30, då mitt hb låg på 110. Senast jag kollade (i vecka 15) så låg det på 136 så det har inte varit aktuellt än, men jag ska be bm kolla nästa gång. Jag tänker att det kan vara en av anledningarna till att jag alltid är trött och lätt får huvudvärk numera.
Ett hb på 120 låter inte som en anledning till att börja med järntabletter redan tycker jag.
Kollar du under provsvar och har lagt till mödravården på mina mottagningar?