Liten 2018 skrev 2018-07-14 17:47:04 följande:
Mycat81 och Trullis82
Hoppas det går bra å att fröken röd inte dykt upp!
Tyckte denna lilla grupp vara roligare att följa än den som finns för mig nu :D Så jag gluttar in då å då. Fortfarande spännande å följa ^_^
Ha det gott i solen!
Hej du!
Nej då, tant röd kom nog allt..... dock väldigt sparsamt denna gång.
Dessutom bästa av allt trots detta så hörde min läkare av sig samma dag jag parkerat husvagnen på campingen (han har oxå semester) frågar hur jag mår osv.
Säger att allt är okej för kollegan så han tar bara mig nu. Han har ju stängt sin klinik o börjar på onkologen men vill gärna följa mig. Men han kan ju inte skriva in mig på onkologen o inte ta emot mig där heller så nu har han löst det med en kollega som sagt var. Så han får låna utrustning o allt för att ta skriva mig där
Dessutom har jag hand privata mobil nummer så det känns helt cracy.......
Så nu vid nästa mens ska jag börja ta Letrozol o så har jag tid till honom v 32 för en undersökning. Dock hinner inte äggen växa så pass till då men hoppas att han kan skriva ut en Ovitrelle spruta som jag kan ta när ägget är så pass stort som det ska.....
Så nu är maskinen snart igång igen
Går lite trögt när man inte kan själv längre. Men tydligen är det p-sprutan som förstört min cykel.... hade jag vetat detta innan har jag ALDRIG tagit den