Fler som planerar en liten sladdis?
Min yngsta är också fem och det känns nog som att det blir en sladdis (om jag blir gravid) eftersom de andra barnen kom så tätt :) Fick mens idag så BIM i slutet av månaden.
Min yngsta är också fem och det känns nog som att det blir en sladdis (om jag blir gravid) eftersom de andra barnen kom så tätt :) Fick mens idag så BIM i slutet av månaden.
Gjorde ett gravtest idag för att jag har fått munsår och skulle behöva ta en Ipren.
Fick det här resultatet:
Jag hade också min spiral ungefär fem år, men hade hormonspiral. Väntar som bäst på bim och hoppas att mensen inte kommer :)
Stort grattis till alla plus! Själv tror jag att jag hade äl idag så bara temperaturen stiger nu så börjar den långa väntan...
Ständigt denna väntan!
Vet inte om jag ska våga mig på att testa innan helgen eller om jag ska vänta...
Jag är på äl+7 idag. Tänker testa på fredag första gången för jag vill veta hur jag ska göra med vin till maten :) Borde börja småblöda redan på söndag om jag inte är gravid, så senast då borde jag ana något. Tempar och hade en dip idag vilket kan betyda att ägget fäst, men jag föesöker att inte få upp hoppet för mycket eftersom det var väldigt tungt förra månaden när det inte blev något plus trots alla symtom. Tar det lite lugnare den här gången.
Testade idag. Dumt. Äl+8 bara... Känner mig supernegativ idag och tror inte att det finns en chans att jag är gravid. Riktigt uppgiven, frustrerad och arg idag. Inte roligt. Tänkte att det skulle vara en bra distraktion med bim på jul men nej, det gör mig bara mindre julfokuserad. Suck. Och sen blöder jag säkert på julafton, jätteskoj! Hoppas att ni känner er bättre till mods än jag...
Här blev det mens igen :( Nästa bim borde vara runt 27.1. Lääänge dit.
Bim 29.1, så cykeldag 9 här. Om äl infaller lika som förra månaden så har jag 10 dagar kvar tills dess, men borde nog börja tempa igen nu för att hålls koll för cykeln kan variera. Lutealfasen var några dagar längre förra månaden så räknar efter den cykeln nu för att inte ta ut bim för tidigt. Så här händer det inte mycket. Mannen ska på jobbresa igen i mitten av månaden så vet inte om vi ens kan pricka äl men något där omkring borde man få till åtminstone. Håller tummarna för er!
Skulle tro att det avstannat tidigare,
Vek som jag är kunde jag inte vänta
- jag har plussat,snyft( glädjetårar)!!!!!