Inlägg från: Baraentilligen |Visa alla inlägg
  • Baraentilligen

Fler som planerar en liten sladdis?

Liten 2018 skrev 2018-03-07 13:16:38 följande:

Tips, släpp forumet ett litet tag, gör något skoj i helgen och försök hitta till tanken innan hetsen att vill bli gravid :) Kanske funkar.

Nästa cykel tänker jag inte hålls koll på något alls utan bara låta saker och ting ske (bara nästa cykel börjar någon gång). Har fortfarande lite ljusröda flytningar så är så gott som säker på att mensen nog kommer inom en snar framtid, men det får gärna ske idag redan.
  • Baraentilligen
    MammaMia1012 skrev 2018-03-13 05:55:26 följande:

Hej, längesen jag var in och skrev nu mem jag är in och läser allt och håller mig uppdaterad!

Igår var vi på KUB och fick jättebra resultat 1:20000 <3 Allt stämde med tid och det var så underbar upplevelse :) även om det är tredje gången.

Bestämde att berätta för resten av familjen och storebror blev så otroligt glad medans lillasyster inte alls var nöjd.. :( men gissar på att det kommer ändras med tiden!

Ha en strålande tisdag alla ni fantastiska kvinnor!!

Åh så härligt! Skönt att kunns andas ut :) Tänk att du redan kommit så långt i graviditeten! Tiden går sjukt snabbt fram...
  • Baraentilligen

Nu har temperaturen stigit så jag borde vara på äl+2 idag. Skönt med äl tre dagar tidigare än vanligt :) Lyckades ligga varje dag innan äl och på äl dagen så nu sjutton har vi gjort vårt bästa! Bara att vänta då...

• Baraentilligen
    Liten 2018 skrev 2018-03-29 05:13:31 följande:

Där kom mensen. Då blir 24 april nästa hållplats att hålla tummarna. Lycka till ni andra

Va synd :( Håller tummarna hårt för att nästa försök lyckas!!

Jag är på äl+3, med 9 dagar kvar till bim. Fick äl bekräftat nu med tre dagars högre temperatur. Hade riktigt tydliga äl symtom också. Känns så skönt att äl är över. Har gjort allt jag kan och nu är det bara att vänta :) Snälla låt det här vara vår månad! Såhär långt från bim drömmer jag fortfarande om plusset och det känns främst spännande och roligt med väntan, men jag vet att jag nog kommer att vara så trött på denna väntan mellan äl och bim innan väntan är över ;)
  • Baraentilligen

Äl+6, så jag borde börja småblöda om 5 dagar om jag inte är gravid. Känns helt överkomligt att vänta ännu :) Får se om femte försöket lyckades eller om vi får ge oss in på ett sjätte försök också. Magkänslan säger ingenting ännu. Brukar bli supernegativ nån gång runt den här tiden men nu är jag ganska neutral och inte stressad över det här :) Lär nog ändra sen närmare bim ;) Spännande tider!

• Baraentilligen
    Trullis82 skrev 2018-04-06 07:31:09 följande:

GRATTIS! gud så härligt

Berätta allt...... hur länge har ni försökt?

Hur många barn innan?

Hur gammal är du?

Här kämpar vi fortfarande men det ska gå

Tack! Och håller tummarna för er! Det här blir fjärde barnet :) Femte försöket tog det sig på! Tog ut spiralen i oktober -17. Jag fyller snart 28. Blir ca 5,5 år mellan trean och fyran (om det går vägen). Testade svagt positivt igår men starkare idag så vågar tro det fastän mensen inte är beräknad före imorgon :) Är ännu i chock här och kommer att testa de kommande dagarna också ;)
  • Baraentilligen
    3hjärtan skrev 2018-04-07 12:31:33 följande:

Grattis till 4an!

Hann du få 3 barn innan 23?

Jo det hann jag med, haha :) De är ganska tätt mellan dem ;)
  • Baraentilligen
    CkC skrev 2018-04-10 21:40:17 följande:

Hej!

Gick med här för några månader sedan men har inte kollat sedan dess.

Har en dotter på snart 7 år med min dåvarande och plussade imorse :) med min husband to be!

Sjukt kul men läskigt då vi har två missfall i bagaget och det har varit ett år av försök innan det tog sig denna månad! Så kommer försöka chilla denna gång och hoppas de går vägen!

Grattis!!

Och håller tummarna åt er som ännu försöker :)
  • Baraentilligen
    Liten 2018 skrev 2018-04-20 21:27:47 följande:

Hur går det för er härinne?

Jag har BIM på fredag. Känner inget speciellt än så länge. ÄL kom tidigt så jag har inte exakt koll. Vi får se...

Håller tummarna för dig! :)

Själv går jag in i vecka 7 imorgon! Sjukt hur snabbt tiden går... :)
  • Baraentilligen

Håller tummarna att femte försöket tar sig :) Själv fick jag mitt plus på femte försöket, men vägen dit kändes väldigt lång!

• Baraentilligen
    MammaMia1012 skrev 2018-05-02 06:00:50 följande:

Vill passa på och uppdatera, nu har vi vart på RUL och här är hon vår alldeles perfekta lillasyster! Bakade en kaka och överraskade familjen <3

Åh så härligt!! Grattis :) Va snabbt tiden har gått för dig!

Jag är bara i vecka 7+2 än med illamående och utan bildbevis på bebis. Får vänta ännu en månad ungefär till KUB.
  • Baraentilligen
    MammaMia1012 skrev 2018-05-03 05:37:18 följande:

Ja jag förstår inte var tiden tagit vägen? Kommer ihåg väntan till KUB det tyckte jag var en evighet! Men vips var man där!

Är så glad att det är sommaren som kommer och hoppas att allt går bra och man snart får gosa med lillan!

Kram

Bokade in ett vul trots allt och fick idag (9+1) se vår bebis! Allt såg bra ut, så nu kan jag andas ut lite i väntan på kub om 2-3 veckor.
  • Baraentilligen

Grattis Norrländska!!

Själv har jag varit på kub och allt såg bra ut :) Så lättad! Vågar börja berätta åt folk nu!

Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?