Fler som planerar en liten sladdis?
Tips, släpp forumet ett litet tag, gör något skoj i helgen och försök hitta till tanken innan hetsen att vill bli gravid :) Kanske funkar.
Tips, släpp forumet ett litet tag, gör något skoj i helgen och försök hitta till tanken innan hetsen att vill bli gravid :) Kanske funkar.
Bim+9, idag, kom mensen äntligen! Aldrig varit gladare över att få mens! :)
Hej, längesen jag var in och skrev nu mem jag är in och läser allt och håller mig uppdaterad!
Igår var vi på KUB och fick jättebra resultat 1:20000 <3 Allt stämde med tid och det var så underbar upplevelse :) även om det är tredje gången.
Bestämde att berätta för resten av familjen och storebror blev så otroligt glad medans lillasyster inte alls var nöjd.. :( men gissar på att det kommer ändras med tiden!
Ha en strålande tisdag alla ni fantastiska kvinnor!!
Nu har temperaturen stigit så jag borde vara på äl+2 idag. Skönt med äl tre dagar tidigare än vanligt :) Lyckades ligga varje dag innan äl och på äl dagen så nu sjutton har vi gjort vårt bästa! Bara att vänta då...
Där kom mensen. Då blir 24 april nästa hållplats att hålla tummarna. Lycka till ni andra
Äl+6, så jag borde börja småblöda om 5 dagar om jag inte är gravid. Känns helt överkomligt att vänta ännu :) Får se om femte försöket lyckades eller om vi får ge oss in på ett sjätte försök också. Magkänslan säger ingenting ännu. Brukar bli supernegativ nån gång runt den här tiden men nu är jag ganska neutral och inte stressad över det här :) Lär nog ändra sen närmare bim ;) Spännande tider!
Ett eventuellt sladdisbörjan?! Syns mycket bättre i verkligheten :) Äl+10, testat med rfsu 25miu.
Äl+11, jag är gravid!
GRATTIS! gud så härligt
Berätta allt...... hur länge har ni försökt?
Hur många barn innan?
Hur gammal är du?
Här kämpar vi fortfarande men det ska gå
Grattis till 4an!
Hann du få 3 barn innan 23?
Hej!
Gick med här för några månader sedan men har inte kollat sedan dess.
Har en dotter på snart 7 år med min dåvarande och plussade imorse :) med min husband to be!
Sjukt kul men läskigt då vi har två missfall i bagaget och det har varit ett år av försök innan det tog sig denna månad! Så kommer försöka chilla denna gång och hoppas de går vägen!
Hur går det för er härinne?
Jag har BIM på fredag. Känner inget speciellt än så länge. ÄL kom tidigt så jag har inte exakt koll. Vi får se...
Håller tummarna att femte försöket tar sig :) Själv fick jag mitt plus på femte försöket, men vägen dit kändes väldigt lång!
Vill passa på och uppdatera, nu har vi vart på RUL och här är hon vår alldeles perfekta lillasyster! Bakade en kaka och överraskade familjen <3
Ja jag förstår inte var tiden tagit vägen? Kommer ihåg väntan till KUB det tyckte jag var en evighet! Men vips var man där!
Är så glad att det är sommaren som kommer och hoppas att allt går bra och man snart får gosa med lillan!
Kram
Grattis Norrländska!!
Själv har jag varit på kub och allt såg bra ut :) Så lättad! Vågar börja berätta åt folk nu!