Inlägg från: Baraentilligen |Visa alla inlägg
  • Baraentilligen

Fler som planerar en liten sladdis?

Norrlänska skrev 2018-02-27 13:18:06 följande:

Hoppar in här.

Försöker få till ett syskon till vår snart 6-åriga dotter. Tog ut spiralen i nov -17 och hoppades att det skulle gå fort för jag har dåligt tålamod och allt ska helst ha skett igår ???? men inget händer och jag blir så frustrerad.

Mensen på ingång så det blir till att ladda om inför nästa ÄL och hoppas på det bästa.

Tog ut spiralen i oktober -17 så är i samma sits... Håller tummarna för dig!
  • Baraentilligen

Tyckte att flytningen hade en svag rosa nyans så får ställa in mig på nästa försök :( Blir femte försöket för fjärde barnet. Tänk att jag redan skulle ha varit halvvägs om det tagit sig på första försöket...

• Baraentilligen
    Trullis82 skrev 2018-02-28 09:37:54 följande:

När hade du den rosa flytningen då? Det är inte så att det är en sån kallad nidblödning?

Lycka till o hoppas det inte e mens på g

Äl+11-12. Mensen borde komma idag eller imorgon. Hade en liten blödning äl+5-6 också och trodde det var nid. Är inte helt 100 på att det var blod i flytningen imorse men tyckte att den såg lite mer rosa ut än normalt och antog att det är kört, men nu har det inte kommit mer. Har i alla fall ställt in mig på mens imorgon.
  • Baraentilligen

Bröstvårtorna ömma som f*n, mensen en dag sen eller så ska den komma idag. Vet inte riktigt om jag är på äl+12 eller äl+13 men någondera. Brukar alltid ha ljusröda flytningar en till två dagar innan mensen börjar så det här är lite konstigt. Får väl ta och testa snart antar jag, men ställer in mig på att det är kroppen som bråkar och att mensen dyker upp idag.

• Baraentilligen
    Seb81 skrev 2018-03-01 15:55:41 följande:

Tack!! Jag hoppas oxå på ett pluss men tycker mig nu könner mer mensvärk :/ Väntar nog tills i morgon att göra testet, har kastat bort sååååå många tusenlappar på tester haha!

Jag testar också imorgon! Håller tummarna för oss båda :)
  • Baraentilligen

Vette f*n vad min kropp håller på med. Lite ljusrosa flytningar i flera dagar, ingen mens (bim+4 idag) och minus i förrgår. Kan det inte bara dra igång på riktigt nu?! Blir galen...

• Baraentilligen
    Trullis82 skrev 2018-03-05 09:26:04 följande:

Fick tyvärr ett svar på det där för det har varit det samma för mig...

Och kroppen går i försvar mot sig själv....

Man vill så mycket o då ballar den ur..

Så jag skulle försöka låta bli att tänka på det hela tiden o låta allt ha sin gång.

Men lättare sagt en gjort....

Min mens kom i alla fall igång och idag är det gyn besök på kalendern...

Undersökning och diskutera om att börja med medicin så att min cykel blir mer jämn

Känns som att mensen är på gång på riktigt nu åtminstone, tack och lov! :)
  • Baraentilligen

Bim+5-6 och ingen mens, trots att jag haft mensvärk från och till sen igår. Känns som att den ska komma när som helst, har till och med haft in menskoppen men ingenting. Tror inte jag är gravid, för jag känner ingenting nu men kanske borde testa igen ändå...

• Baraentilligen

Testade negativt idag igen på bim+6-7. Blir galen! Antar att det är stress som hindrar mensen från att börja på riktigt. Vill bara ha igång den nu.

Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?