• Loomi

Vi som är beräknade i Juli -18!

Hej!

Här är en som precis plussat! Testat två gånger för säkerhets skull och jo - jag är gravid!!

Tredje gången gillt stämde för oss och i morgon på fars dag kommer blivande pappa få världens finaste fars-dag-present, veta att han ska bli pappa!

BF är ca 23 juli! Fler som är beräknade i juli och vill följas åt?

• Svar på tråden Vi som är beräknade i Juli -18!
  • eriwag
    Kahlo76 skrev 2017-11-11 22:33:25 följande:

Spännande:). Var det planerat?:)

Nja det var inte planerat direkt. Vi pratade om Det, men skyddade oss. Så detta var väldigt chokerande :) erat Då? :)
  • eriwag
    beso skrev 2017-11-11 22:33:44 följande:

Mina är 15, 7 och 4! :) Och dina?

Trombyl kan man få ibland vid upprepade missfall då det motverkar små blodproppar i moderkakan som tros vara orsak till många upprepade missfall. Anledningen kan vara ett överaktiv immunförsvar. Forskning i USA har kommit fram till att det antagligen har en posetiv verkan på andra sätt också var det någon som skrev. Enligt en studie i Borås av Lennart B någonting så kanske det inte fungerade trots allt.. Men jag håller tummarna o hoppas då det är många på fl som det funkat för iaf!

Jag liksom många andra har oxå fått progesteron utskrivet som underlättar för ägget att fästa ordentligt.

Mina är 9, 5 och 2 :)

Jag hoppas att jag kan göra ett vul så jag får se ett hjärta slå. Har haft 2 missfall och 1 ma. Så man är lite orolig faktiskt.
  • Loomi

Hej på er alla & välkomna! Vad kul att vi blivit så många!

• Loomi
    eriwag skrev 2017-11-11 22:05:14 följande:

Heej!

Tror jag svarade dig i en annan tråd, men kan skriva här oxå. Kul att vara med i en helt ny tråd. :)

Jag plussade oxå idag. Mitt fjärde barn om allt går som det ska. Blev väldigt chokad, men det ska bli mysigt :) dock kan jag redan nu känna lite ångest till mina tre andra barn att de får ett till syskon att slåss om uppmärksamheten med. :)

Hur känner Du?

Jag är bara så glad, förväntansfull, lycklig! Min dotter fyller 4 i oktober nästa år så det kommer skilja nästan 4 år mellan de två, känns som en bra åldersskillnad när jag tänker efter. Min flicka är då ganska ?stor? men det skiljer ändå inte så mycket i ålder... känns perfekt!
  • Johanna79

Hej, jag går in i vecka 6 imorgon. Jag är i en lite annan sits än ni andra. Jag är ensamstående med en 8-årig dotter som jag fick i en tidigare relation. Den här gången har jag inseminerat mig. Är så himla glad över att vara gravid, men som många av er andra är jag orolig för missfall.

Önskar er alla lycka till med era små liv som ni bär på!

• Korpii

Hej!! Är i v 5+2..plussa för en v sedan :) har en dotter på 4 sedan ett tidigare förhållande. Är diabetiker så allt kretsar ju kring detta nu, hoppas det blir en liten :).. Får se i v9 om de slår nåt litet hjärta där inne <3

• miachr78
    Johanna79 skrev 2017-11-12 10:51:21 följande:

Hej, jag går in i vecka 6 imorgon. Jag är i en lite annan sits än ni andra. Jag är ensamstående med en 8-årig dotter som jag fick i en tidigare relation. Den här gången har jag inseminerat mig. Är så himla glad över att vara gravid, men som många av er andra är jag orolig för missfall.

Önskar er alla lycka till med era små liv som ni bär på!

Grattis. Är också ensamstående. Har 3 barn sedan tidigare och 2 av dem genom insemination. Denna gången finns det en pappa men han vill inte vara närvarande.
  • miachr78

Plussade tidigare i veckan och har bf 19/7 :) Har 3 barn sedan tidigare mellan 7-16år.

• Omermammashjerta

Hej!

Har en son född -13 & enäggstvillingar födda -15.

Nu har jag plussat trots Mirena HORMONSPIRAL dem fick ta bort spiralen efter plusset ska nästa vecka på ett tidigt ultraljud & se hur långt gången jag är samt hur många bebisar där är då min kropp reagerar genom att dela ägg så det blir enäggs.. oväntat besked men bara och vara glad för det. Hur långt har ni kommit?

Svar på tråden Vi som är beräknade i Juli -18!