• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Johanna135
    babyplans skrev 2017-12-10 08:37:18 följande:

Hejsan!

30 år gammal, försökt få barn i lite över 4 år. Både naturligt, stimulerat med pergotime och via ivf och sen pallade inte sambon mer ivf så jag fjäskade till mig en omgång letrozol.

I fredags fick vi plus!!! Jag e så glad men så rädd samtidigt så vi har 2 missfall o en kemisk graviditet i bagaget.

Är vecka 4+1 idag!

Åh håller tummarna för er!!!
  • Jeme7

Hej! Jag vill gärna vara med i facebookgruppen, Bf i mitten av augusti :)

• mamman1990
    Johanna135 skrev 2017-12-12 10:12:03 följande:

Jag plussade igår, födelsedagen är beräknad till den 20 augusti. Så väldigt.tidigt, nervös för missfall, pga tidigare erfarenheter. Men hoppas! 1a barnet. Är 30 år. Jag stannar gärna här och skippar facebook :)

Hej Johanna135. Jag plussade också igår och är också beräknad till 20 augusti :D 2a barnet för mig och känner mig oroligare för missfall. Vi har haft sån tur både gångerna att det känns för bra för att vara sant!

Håller tummarna för dig :)
  • Carolinevik
    Let it Rain skrev 2017-12-11 11:16:10 följande:

Gjort :)

Vill du skicka pm till mig. Kunde inte skicka till dig. Vill gärna vara med i fbgruppen
  • Lis88

Hej! Jag är gravid i vecka 7. Vill också gärna gå med i facebookgruppen men inte skriva ut min mail här :)

• Körsbärsblom90
    Carolinevik skrev 2017-12-12 12:55:41 följande:

Jag vill gärna också va med!:D också bf den 23 augusti!

Woho samma dag, grattis!
  • Körsbärsblom90

Kom nu på att jag skrev en mailadress som inte är kopplad till min Facebook då jag inte vill att den ska vara sökbar hit... Kan ni maila mig inbjudan på den mailen jag skrev ovanför?

Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018