BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Grattis till alla er som plussat! Så himla härligt!
Här blev det ingenting annat än blödningar så får ta revansch lagom till BIM i februari istället, förutsatt att mensen kommer som den ska!
Godmorgon!!
Vaknade som ett barn på julafton redo att ta testet. Väntade fem minuter, tog med sambon till badrummet, voilà!!
<3
Tack allihop!
Jag har känt det vanliga med molvärk som kommit och gått, svullen, gasig, lite ömma bröst och finnar. Men det kan ju bero på mens också.
Det som har utmärkt sig är att jag har känt ett lugn i kroppen. Är en rätt stressig person normalt, men har liksom en annan känsla i kroppen. Svårt att förklara. Sambon har sagt i några dagar att han ser på mig att jag är gravid. Önsketänkande kanske, men han hade ju rätt!
Hej allihop! Jag hoppar in här med. Har läst allt fram till nu. Så spännande att följa er och få era perspektiv och tankar!
.. och grattis josgos! :)
Jag har BIM den 22 jan, så lång väntan. :)
Stort grattis! Så glad för din skull! Vilket försök var det på?
Grattis!! Va roligt :D hoppas kunna joina med ett plus om exakt en vecka :D ! Också intresserad om du känt av några symptom !
Hej allihop! Jag hoppar in här med. Har läst allt fram till nu. Så spännande att följa er och få era perspektiv och tankar!
Mensen kom idag, på BIM.. då vet jag åtminstone att ägglossningstestet visade rätt och NC också! Har ÄL 26/1 och BIM 31/1 enligt appen så vi ska köra på varannan dag och hoppas på plus i slutet av månaden/feb. Grattis till alla som plussat och lycka till alla ni andra! :)
Tack! Det var tredje cykeln efter pillerstoppet, men första där jag kunnat testa ordentligt med ÄL-stickor. Förra månaden visste vi att vi hade missat, så det tog sig ganska direkt faktiskt :)
När har du BIM?