BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Håller med att det går långsamt. Har sånna starka känningar men vill bara att jag ska kunna testa. Om man får plus då, vet någon hur stor missfallsrisken är efter BIM? En oro det också...
Hejsan! Följt tråden och hoppar in nu. Jag och sambon har börjat försöka tillverka bebis :) Tog ut min spiral för 7mån sedan men inte blivit något ännu så nu försöker vi pricka äl ännu bättre.. vi har längtat och pratat om barn i flera år.
Intressant för er med första barnet att höra när ni väl bestämde er att försöka om det är mest känslomässig biologiskt att hela kroppen längtar (som för mig). Eller mer logiskt typ nu har vi köpt boende, båda har fast jobb, sparpengar etc.
Dethär är det mest spännande och bästa beslutet jag tagit, längtar så till ett plus :)
Rätt säker på att äl var 6/1, vi hade bara mys en gång på själva äl. Borde väl ändå finnas nån chans. Bim 21/1. Men ställer in mig på att kanske fortsätta försöka för vill inte bli besviken.. känns nog jobbigt att behöva vänta sen 9månader på bebis så vill plussa nuu :) haha
Håller med att det går långsamt. Har sånna starka känningar men vill bara att jag ska kunna testa. Om man får plus då, vet någon hur stor missfallsrisken är efter BIM? En oro det också...
Hade kopparspiral. Nä hoppas verkligen inte spiralerna ställt till det för oss!:( Gör ont i hjärtat när mensen kommer eller när man testar negativt.
Hej,
jag är ny i tråden. Jag och min sambo har varit tillsammans i 1 & 1/2 år. Jag är 26 och min sambo 12 år äldre än mig. Vi har sagt att blir vi gravida är det meningen och jag har väl inte haft någon stenkoll på min ägglossning. Avslutade i september min 1 & 1/2 år med p piller. Den här gången var min mens 5 dagar sen, det är den aldrig - så fick upp hoppet. Men idag kom den ändå och jag vart så ledsen. Nu vet jag att jag inte försökt alls så som ni har(!), men hoppas verkligen att nästa månad är min månad! Samtidigt vill jag inte sluta leva. Men jag är verkligen redo för barn...
Min nästa Äl är den 27e januari. Hoppas hoppas!
Tack för allt ag fått läsa i den här tråden hittills :)
Idag kom mensen samtidigt som mensen sjönk till det normala! Så otroligt skönt att ändå ha så regelbunden mens när jag tog spiralen för 2 månader sedan. Men det sjuka är då hur jag kan ha både ägglossningsflytningar (både äggvita och vita) med långa broar dagarna innan mens..har ju även haft mensvärk i ca en vecka..
Idag kom mensen samtidigt som mensen sjönk till det normala! Så otroligt skönt att ändå ha så regelbunden mens när jag tog spiralen för 2 månader sedan. Men det sjuka är då hur jag kan ha både ägglossningsflytningar (både äggvita och vita) med långa broar dagarna innan mens..har ju även haft mensvärk i ca en vecka..
Godmorgon!!
Vaknade som ett barn på julafton redo att ta testet. Väntade fem minuter, tog med sambon till badrummet, voilà!!
<3