• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Feliziah
    ampjot skrev 2018-01-09 14:53:45 följande:

Spännande jag har den 19:e :)

Åh spännande! Håller tummarna :)
  • Sosarora
    Woohooo skrev 2018-01-09 15:04:28 följande:

Det är sååå svårt! Jag önskar dig all lycka till! 

Jag testade i söndags... hehe. Helt blankt, men det var ju förväntat pga 5-6 dagar innan BIM. :)

Det samma! Lycka till!! <3
  • LunaLo
    Strawberrybrud skrev 2018-01-09 13:54:53 följande:

Jag började tempa onsdag (3/1). Har fört in historik då jaf fick missfall 13/12.

NC menar att jag borde ha haft äl 1/1. (Bifogar bild). Men när jag tempade gick min temp upp med 0,26 grader 5/1. Bör inte äl ha skett 4/1 då? Eller... bifogar bild på månad och graf!

Precis så som dom andra skriver har inte NC markerat ut din ägglossning, i kalendern kommer du få en liten ägg-symbol och i grafen får du en symbol och ett blått sträck. NC har markerat ut att dom tror att du troligast är mest fertil den 1/1 och med det menar dom att dom tror art ägglossning kommer vara 2/1 men då dom inte hade tillräckligt med data kan dom inte med säkerthet markera ut den. Håller dock med dig om att det ser ut som att den borde ha skett 4/1. Bifogar bild på min cykel denna månad så ser du symbolerna.

• ankmamma
    Rhubarb skrev 2018-01-09 07:31:03 följande:

Idag är det Bim +12, cd 46. Ingen mens i sikte, tog ett gravtest till för säkerhetens skull som var helblankt. Kan mensen utebli helt en cykel?

Hmm va konstigt :O det har inte jag någon erfarenhet av tyvärr, men det kan säkert hända!
  • Strawberrybrud
    LunaLo skrev 2018-01-09 16:23:15 följande:

Precis så som dom andra skriver har inte NC markerat ut din ägglossning, i kalendern kommer du få en liten ägg-symbol och i grafen får du en symbol och ett blått sträck. NC har markerat ut att dom tror att du troligast är mest fertil den 1/1 och med det menar dom att dom tror art ägglossning kommer vara 2/1 men då dom inte hade tillräckligt med data kan dom inte med säkerthet markera ut den. Håller dock med dig om att det ser ut som att den borde ha skett 4/1. Bifogar bild på min cykel denna månad så ser du symbolerna.

Aaah tack så mycket! Nu är jag med på noterna :)

Hoppas att äl var då iallafall. Så har jag inte missat den :)
  • levisen

Hoppar in ! Första barnet som planeras. 27 år. ÄL+4 idag. BIM 20e!

Ska göra första testet 16-17e. Ska bli så spännande. En vilja av stål att lyckas på första försöket :D

• Rhubarb
    Entriss skrev 2018-01-09 09:00:43 följande:

Jag var med om liknande när vi försökte bli gravida med vårt andra barn. Mensen dök inte upp och jag testade blankt på blankt, sen kom mensen efter 8 el 9 dagar iaf. Vet inte om det berodde på sen ägglossning, eller att något försöker fästa men inte lyckas?

Mm, jag fick veta av en annan användare att ägglossning kan utebli ett par gånger om året utan att vara onormalt, hade ingen aning om detta innan då jag alltid haft mens inom någorlunda regelbundna intervall :)

Skönt att höra att jag inte är ensam om fenomenet, men borde inte mensen dykt upp nu ändå? Hade mens den 20/9, nästa 24/10 och sista 25/11, alla varade i ca 5 dagar. Känner inte av någon värk alls mer än lite ryckningar/sug någon enstaka gång om dagen.. inga spänningar eller ömma bröst. Inget illamående.

Borde jag vänta till nästa beräknade mens och uppsöka gyn om den ännu inte kommit?
  • Rhubarb
    ankmamma skrev 2018-01-09 17:49:07 följande:

Hmm va konstigt :O det har inte jag någon erfarenhet av tyvärr, men det kan säkert hända!

Ja, kroppen är allt märklig ändå :) lycka till med the bunbaking! ?
  • Rhubarb
    Rhubarb skrev 2018-01-09 18:16:26 följande:

Ja, kroppen är allt märklig ändå :) lycka till med the bunbaking! ?

Frågetecknet skulle vara ett hjärta :p
  • stoppsign

Hade ägglossning 6/1 och hade sex med sambon varannan dag under min fertila "period. Har försökt i 15 månader nu och håller verkligen tummarna nu att det tagit sig. Har BIM 19 januari ?

Svar på tråden BIM JANUARI 2018