• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Woohooo
    Sosarora skrev 2018-01-09 13:41:46 följande:
    Tack för peppen!! <3 Hur låååånga kan två dagar vara?! Puh!
    Jag relaterar! Ska själv testa på fredag. BIM då eller lördag. :O <3
  • Strawberrybrud
    lillmysan skrev 2018-01-09 13:41:45 följande:

Jag kör också NC :) vad tänkte du på?

Jag började tempa onsdag (3/1). Har fört in historik då jaf fick missfall 13/12.

NC menar att jag borde ha haft äl 1/1. (Bifogar bild). Men när jag tempade gick min temp upp med 0,26 grader 5/1. Bör inte äl ha skett 4/1 då? Eller... bifogar bild på månad och graf!

• Strawberrybrud
    boggielo skrev 2018-01-09 11:35:48 följande:

Sambon kom hem med ett test från apoteket :D

Wow grattis!!! När har du BIM?:)
  • lillmysan
    Strawberrybrud skrev 2018-01-09 13:54:53 följande:

Jag började tempa onsdag (3/1). Har fört in historik då jaf fick missfall 13/12.

NC menar att jag borde ha haft äl 1/1. (Bifogar bild). Men när jag tempade gick min temp upp med 0,26 grader 5/1. Bör inte äl ha skett 4/1 då? Eller... bifogar bild på månad och graf!

Då du inte har tillräckligt med data så kan inte nc sätta ut din ägglossning förrän du har mer data :/ när de har satt ut din ägglossning utifrån din temp så får du en blå symbol och ett blått streck i din statistik vilket du inte har nu :)
  • Loouiiisee
    boggielo skrev 2018-01-09 11:34:28 följande:

Provar igen :)

Nu ser jag bilden. Jag visste det, du såg inte i syne. Stort grattis!! :D
  • Sosarora
    Strawberrybrud skrev 2018-01-09 13:54:53 följande:

Har kört NC i två år. Precis som tidigare har svarat så behöverNC ha ner info för att fatta var du hade eller kommer ha ÄL. Men om du haft det under de tempar du skrivit in så hade du det den 4e enligt som jag förstår det. Altså andra tempen du skrev in.
  • Sosarora
    Woohooo skrev 2018-01-09 13:50:15 följande:

Jag relaterar! Ska själv testa på fredag. BIM då eller lördag. :O <3

Nu ska jag sluta ligga in här och slutat tänka på det här till fredag morgon. Om ingen mens kommit till dess så testar jag! (Lycka till till mig! ;) ) Önskar iaf att jag kunde släppa det...

Lyckas du hålla dig ifrån att testa så länge?
  • Feliziah

Hej allihop! Jag är ny här, och tänkte hänga med i denna tråden ( och nästa också om det inte tar sig denna månaden)

Jag och min sambo har börjat försöka på första barnet, vi är 22 och 27 år och har precis köpt hus.

Vi har BIM den 18:e jan enl NC, vi myste dagen innan ÄL, hoppas det räcker!

• ampjot
    Feliziah skrev 2018-01-09 14:46:22 följande:

Hej allihop! Jag är ny här, och tänkte hänga med i denna tråden ( och nästa också om det inte tar sig denna månaden)

Jag och min sambo har börjat försöka på första barnet, vi är 22 och 27 år och har precis köpt hus.

Vi har BIM den 18:e jan enl NC, vi myste dagen innan ÄL, hoppas det räcker!

Spännande jag har den 19:e :)
  • Woohooo
    Sosarora skrev 2018-01-09 14:31:39 följande:
    Nu ska jag sluta ligga in här och slutat tänka på det här till fredag morgon. Om ingen mens kommit till dess så testar jag! (Lycka till till mig! ;) ) Önskar iaf att jag kunde släppa det...

Lyckas du hålla dig ifrån att testa så länge?
    Det är sååå svårt! Jag önskar dig all lycka till! 

Jag testade i söndags... hehe. Helt blankt, men det var ju förväntat pga 5-6 dagar innan BIM. :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018