• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • carnations
    FruBjörk skrev 2018-01-22 17:59:00 följande:

Inte jätte mycket. Lite molvärk och ömt i ena bröstet nån dag. Senaste dagarna har jag varit väldigt gasig. Kan ju alltid hoppas det är gravid symptom så man kan skylla på det. Haha. Känner mig i övrigt inte alls gravid. Kan lika gärna va pms.

Känner du nåt?

Haha känner igen mig så mycket! Har svullna ömma bröst men det har jag alltid veckan innan mens. Hade ökade flytningar ÄL+2-6 men har minskat nu. Också nåt som känns lite i livmodertrakten men kan lika gärna vara inbillning.
  • Milamilis

Idag har de där flytningarna jag har antagit en ny mängdnivå, det är så jag flera gånger idag trott att mensen kommit - och då är jag ändå på BIM-6!! Men, flytningarna, lite ömma bröst och lite molande känsla i livmodern är ungefär också de enda symptomen jag har kvar. Funderar på om min kropp bara spelade mig ett spratt den senaste veckan. Obestämd

• Milamilis
    Syrsan skrev 2018-01-22 18:29:11 följande:

Den har tråden har jag missat - tills nu!

Vad roligt (kanske inte är rätt ord egentligen) att hitta fler som är i exakt samma sits.

Jag har troligtvis BIM 27/1.

Känns som att jag nog är skengravid, bara för att man sååå gärna vill få ett plus. Man letar alla tecken som kan finnas så här tidigt.

Upplever en konstig känsla i nedre delen av magen, det liksom suger på nåt konstigt sätt och hugger till nån gång ibland. Har också mått halvilla under dagen.

Men man blir ju tokig på denna väntan! Vill bara att dagarna ska gå.

Välkommen hit, att våndas med oss andra de sista dagarna innan BIM ;)

Jag tror att vi alla här stämmer in på funderingen om en är skengravid - för mig varierar det från dag till dag ;)
  • Meej
    carnations skrev 2018-01-22 16:39:01 följande:

Hej. Ni som också har bim runt 29-31/1. Har ni märkt av några symptom ännu?

FruBjörk skrev 2018-01-22 17:59:00 följande:

Inte jätte mycket. Lite molvärk och ömt i ena bröstet nån dag. Senaste dagarna har jag varit väldigt gasig. Kan ju alltid hoppas det är gravid symptom så man kan skylla på det. Haha. Känner mig i övrigt inte alls gravid. Kan lika gärna va pms.

Känner du nåt?

Jag hade också molvärk och möjligen lite bröstömhet, och en enda rejäl lotionartad sak i trosorna, men det har nästan helt försvunnit igen. Är uppsvälld och gasig jag också, men tänker att det lika gärna kan vara stress och att jag fokuserar så mycket på min mage att jag ökar både blod- och luftflödet där med tankekraft snarare än för att jag är gravid..! Haha, jag vet inte längre. Har förlorat all tillit till mina egna känslor och känningar..! #crazyperson
  • FruBjörk
    Meej skrev 2018-01-22 20:10:33 följande:

Jag hade också molvärk och möjligen lite bröstömhet, och en enda rejäl lotionartad sak i trosorna, men det har nästan helt försvunnit igen. Är uppsvälld och gasig jag också, men tänker att det lika gärna kan vara stress och att jag fokuserar så mycket på min mage att jag ökar både blod- och luftflödet där med tankekraft snarare än för att jag är gravid..! Haha, jag vet inte längre. Har förlorat all tillit till mina egna känslor och känningar..! #crazyperson

Ja jag undrar om jag också framkallar symptom med tankekraft haha. "Är det inte lite molvärk? Kanske om jag lutar mig lite åt sidan. Jo lite känns det nog. Eller?"
  • Charliegris

Tyvärr inte.. bara ömma bröst (precis som vanligt före mens. Hoppas inte på för mycket här, fick bara till det dagen före ÄL och på ÄL-dagen. Vårat 2a seriösa försök, har alltid haft en känsla av att jag inte kan bli gravid.
  • Syrsan
    FruBjörk skrev 2018-01-22 20:21:41 följande:

Ja jag undrar om jag också framkallar symptom med tankekraft haha. "Är det inte lite molvärk? Kanske om jag lutar mig lite åt sidan. Jo lite känns det nog. Eller?"

Räcker upp handen på den!!! :o)
  • carnations

Ellerhur! Samma här!
  • carnations
    Charliegris skrev 2018-01-22 20:22:24 följande:

Tyvärr inte.. bara ömma bröst (precis som vanligt före mens. Hoppas inte på för mycket här, fick bara till det dagen före ÄL och på ÄL-dagen. Vårat 2a seriösa försök, har alltid haft en känsla av att jag inte kan bli gravid.

Har Sanna känsla :/ hur länge har ni försökt?
  • Charliegris
    carnations skrev 2018-01-22 20:36:03 följande:

Har Sanna känsla :/ hur länge har ni försökt?

Tog ut min spiral i september och började räkna på dagar/ÄL/Bim i december. Så vi är väl egentligen bara på försök 2. Konstig känsla jag har haft hela livet... Du själv, hur länge har ni försökt?
Svar på tråden BIM JANUARI 2018