• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • mucklis
    Nolix skrev 2018-01-22 15:23:45 följande:

Var in till sambon på hennes jobb och passade på att fråga om det hade hänt något mer i trosan men det var den lilla bruna flytningen bara. Nu känner hon inte ens någon mensvärk, och det brukar hon ha dagen innan och samma dag hon får mens. Ganska rejäl värk också! Någon mer som varit med om det? Jag har ju ingen aning då jag inte kan uppleva något av det på det sättet, haha.

Jag har bruna flytningar och molvärk, haft i 5 dagar nu och förväntar att mensen ska komma den 27:e.. kan inte ge råd då jag är lika förvirrad över detta dom ni haha. Men upplever liknande iaf.
  • Litenoliv92
    Lisan101 skrev 2018-01-22 12:38:53 följande:

Hej!

Hoppar också in här. Har bim på söndag den 28/1.

Har haft värsta mensvärken sen några dagar efter ägglossning, vaknat på nätterna och känt av molandet. Testat idag på bim-6 men negativt. Har två barn sen innan. Något är annorlunda i kroppen. Mensvärken är ständigt där. Man blir ju tokig på detta.

Någon som känner igen sig?

Grattis till er som plussat! ??

Samma här! Jag har BIM den 27/1 och känner precis samma symtom, molande värk i höger äggstock (som en stickande känsla) och känner att något är annorlunda! Var så otålig att jag tog ett grav-test imorse och kunde precis (om man spänner blicken) ana två streck...När ska du testa nästa gång? Håller tummarna för att det är vår tur denna månad!
  • MariaS02
    Blåhimmel skrev 2018-01-21 17:56:01 följande:

Hejsan!

Hänger gärna på här???? har BIM 25/1.

Har ömma bröst och tycker att jag har lite metallsmak i munnen, har kännt av en konstig känsla vid solar plexus igår+idag och har molvärk. Hoppas att jag inte inbillar mig nu????. Någon av er som kännt av något vid solar plexus vid graviditet? Kan det ens vara pga graviditet.????

Hej!!

Idag har jag haft som rättså intensiv krampkänsla i solar plexus, riktigt obehagligt!! Första gången nu i eftermiddag höll det i 45 min och släppte lite i 30 min. Sen kom det tillbaka men mycket svagare så det är inte så obehagligt nu, hänger i än. Har aldrig haft så tidigare men har inte hört talas om det som graviditetstecken. Kanske man är så spänd inför BIM att det orsakar krampen tänkte jag...

I övrigt har jag ömma bröst och svagt illamående, molvärk har jag haft till idag då det gått över. Jag inbillar mig definitivt inte det som jag känner fysiskt men ändå säger känslan att mensen kommer komma.
  • stragge
    MariaS02 skrev 2018-01-22 17:53:52 följande:

Hej!!

Idag har jag haft som rättså intensiv krampkänsla i solar plexus, riktigt obehagligt!! Första gången nu i eftermiddag höll det i 45 min och släppte lite i 30 min. Sen kom det tillbaka men mycket svagare så det är inte så obehagligt nu, hänger i än. Har aldrig haft så tidigare men har inte hört talas om det som graviditetstecken. Kanske man är så spänd inför BIM att det orsakar krampen tänkte jag...

I övrigt har jag ömma bröst och svagt illamående, molvärk har jag haft till idag då det gått över. Jag inbillar mig definitivt inte det som jag känner fysiskt men ändå säger känslan att mensen kommer komma.

Jag får ont där och blir illamående när jag är stressad :/ magkatarr !
  • FruBjörk
    carnations skrev 2018-01-22 16:39:01 följande:

Hej. Ni som också har bim runt 29-31/1. Har ni märkt av några symptom ännu?

Inte jätte mycket. Lite molvärk och ömt i ena bröstet nån dag. Senaste dagarna har jag varit väldigt gasig. Kan ju alltid hoppas det är gravid symptom så man kan skylla på det. Haha. Känner mig i övrigt inte alls gravid. Kan lika gärna va pms.

Känner du nåt?
  • MariaS02
    stragge skrev 2018-01-22 17:55:33 följande:

Jag får ont där och blir illamående när jag är stressad :/ magkatarr !

Tack! Magkatarr har inte slagit mig innan, skulle inte bli förvånad över att det snarare är det som det beror på. :-/ Har haft det tidigare men då bara haft värk i övre magen och illamående, men det kan ju kännas på olika sätt. :-/
  • Lucifer91

Är de någon som vet om de finns en BIM FEBRUARI 2018 tråd eller ska man kanske starta den :D

• Jeex
    Lucifer91 skrev 2018-01-22 18:24:26 följande:

Är de någon som vet om de finns en BIM FEBRUARI 2018 tråd eller ska man kanske starta den :D

Det finns det. Den heter BIM februari :)
  • Syrsan

Den har tråden har jag missat - tills nu!

Vad roligt (kanske inte är rätt ord egentligen) att hitta fler som är i exakt samma sits.

Jag har troligtvis BIM 27/1.

Känns som att jag nog är skengravid, bara för att man sååå gärna vill få ett plus. Man letar alla tecken som kan finnas så här tidigt.

Upplever en konstig känsla i nedre delen av magen, det liksom suger på nåt konstigt sätt och hugger till nån gång ibland. Har också mått halvilla under dagen.

Men man blir ju tokig på denna väntan! Vill bara att dagarna ska gå.

Svar på tråden BIM JANUARI 2018