BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Grattis till plus!!
Jag är kvar här ännu, men bim 31.1! Kommer inte att testa i januari dock. Vill inte se ett till minus så håller mig tills mensen är sen. Borde få ljusröda flytningar några dagar innan bim om jag inte är gravid. Mensen kan komma tidigare än 31.1 också eftersom min lutealfas har varierat mellan 12-15. Är på äl+6 idag och ägnar mig åt att vänta, vänta och vänta. Försöker att inte bli lika besatt som tidigare månader ;)
Grattis till er som plussat!
Har beräknad BIM idag så inväntar och ser om mensen dyker upp.
Hej tjejer!
Tack för all pepp under denna tid!
Imorse fick jag Det svart på vitt.
Jag och sambon ska ha en liten i sep/okt om allt går vägen! :D
Önskar er all lycka till ! <33333
Sambon har fått någon brun flytning nu så hon misstänker att mensen är på g. BIM imorgon, så känns ju ganska kört den här gången :(
Grattis till plus!!
Jag är kvar här ännu, men bim 31.1! Kommer inte att testa i januari dock. Vill inte se ett till minus så håller mig tills mensen är sen. Borde få ljusröda flytningar några dagar innan bim om jag inte är gravid. Mensen kan komma tidigare än 31.1 också eftersom min lutealfas har varierat mellan 12-15. Är på äl+6 idag och ägnar mig åt att vänta, vänta och vänta. Försöker att inte bli lika besatt som tidigare månader ;)
Ni som har plussat nu, STORT GRATTIS! :)
Undrar bara, hur länge har ni försökt? Och hur ofta hade ni sex runt ÄL?
Snälla ge mig hopp och pepp inför feb!
Själv kom mensen igår, en dag innan beräknat!
Grattis till alla er som plussar!
Själv vaknade jag i morse och var övertygad om att jag INTE var gravid helt plötsligt. Vet inte riktigt vad som händer med mig, men känns plötsligt tvärsäker på att jag bara haft enorm PMS denna månaden. Jag beställde hem gravstickor igår från testlagret, så jag får väl testa om några dagar och se om det är något eller inte. Pendlar mellan att tänka att det är omöjligt att jag är gravid, till att jag är stensäker på att jag är det.
Hej tjejer! Nu har jag gjort digitalt test och visade positivt! Sååå glad (fast man inte vågar hoppas för mycket, allt kan ju hända) :D var bara tvubgen att dela med mig men någon hihi mer än min sambo;)