• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Liten 2018
    Laes90 skrev 2018-01-22 09:59:45 följande:

Hej tjejer!

Tack för all pepp under denna tid!

Imorse fick jag Det svart på vitt.

Jag och sambon ska ha en liten i sep/okt om allt går vägen! :D

Önskar er all lycka till ! <33333

Grattis!!
  • carnations
    TouchOfRed skrev 2018-01-22 06:59:51 följande:

Det låter ju oxå som symtom! Spännande :)

Hur gamla är ni om jag får fråga :) ?

Ååå jag håller tummarna för oss! Känns som en evighet till BIM :D

Jag blir 30 till sommaren och min sambo är 29. Hur gamla är ni? Ja känns verkligen som en evighet!!
    Laes90 skrev 2018-01-22 09:59:45 följande:

Hej tjejer!

Tack för all pepp under denna tid!

Imorse fick jag Det svart på vitt.

Jag och sambon ska ha en liten i sep/okt om allt går vägen! :D

Önskar er all lycka till ! <33333

Grattis! Så glad för din skull. Vad har du haft för symptom och vilket försök var det på? :)
  • Laes90
    carnations skrev 2018-01-22 11:09:00 följande:

Jag blir 30 till sommaren och min sambo är 29. Hur gamla är ni? Ja känns verkligen som en evighet!!Grattis! Så glad för din skull. Vad har du haft för symptom och vilket försök var det på? :)

Tack snälla ! <3

Symptomen var endast ont i bröst vårtorna under sisådär 2-3 dagars rid sen avtog det. Sen var det inte så mucket mera :) vårat andra försök :)
  • Nolix
    HJohannesson skrev 2018-01-22 10:05:28 följande:

Åh vad tråkigt :/ behöver ju inte vara kört men låter som om mensen är på g. Är det första inseminationen ?

Ja, det är vårat första försök och hon har känt andra symptom som hon inte brukar få innan mens så man har ju fått upp hoppet pga det. Hon har vaknat tidigt varje morgon, runt 3-4 och varit kissnödig. Hon kissar aldrig på nätterna annars, samt att hon har varit extremt trött och hon brukar annars ha svårt att somna, speciellt när jag jobbar eftermiddag/natt, men det har inte varit några problem nu. Illamående, värk i magen, halsbränna..det är väl det. Man kan ju bara hoppas att denna flytning bara är för att kroppen inte hunnit signalera och stoppa mensen, vi får ta ett test några dagar efter även om mensen skulle kommit för att veta säkert. Hon har ju aldrig varit gravid heller!
  • Nolix
    HJohannesson skrev 2018-01-22 10:03:50 följande:

Spännande! Läste tidigare att ni inseminerat din partner. Har hon några andra symptom? :)

Hon hade ont några dagar efter ÄL, blev helt plötsligt tröttare än vanligt och hade inga problem med att somna tidigt på kvällarna vilket annars brukar ta flera timmar. Vaknat mitt i nätterna och kissat och det brukar aldrig hända annars, samt illamående, halsbränna och molvärk. Jag vet inte om det är skillnad på molvärk och mensvärk, eller hur något av det känns. Har läst att det kan kännas som mensvärk, men hon har ändå känt sig lite annorlunda mot vad hon brukar innan mens. Hon har haft en del humörsvängningar också, haha!
  • Alijoh
    carnations skrev 2018-01-22 11:09:00 följande:

Jag blir 30 till sommaren och min sambo är 29. Hur gamla är ni? Ja känns verkligen som en evighet!!Grattis! Så glad för din skull. Vad har du haft för symptom och vilket försök var det på? :)

Vi prickade in på första försöker. Slutade med preventivmedel för 5 månadersen.. men denna månaden körde vi all in:) vilket uppenbarligen fungerarde
  • carnations
    Laes90 skrev 2018-01-22 11:34:35 följande:

Tack snälla ! <3

Symptomen var endast ont i bröst vårtorna under sisådär 2-3 dagars rid sen avtog det. Sen var det inte så mucket mera :) vårat andra försök :)

Ok :) känns skönt att höra då jag inte heller har några speciella symptom haha. Har bim 29e :)
  • carnations
    Alijoh skrev 2018-01-22 11:42:32 följande:

Vi prickade in på första försöker. Slutade med preventivmedel för 5 månadersen.. men denna månaden körde vi all in:) vilket uppenbarligen fungerarde

Så skönt att det funkade haha. Vi försökte också köra på under ÄL med god marginal så jag håller tummarna. Vad har du för symptom?
  • Alijoh
    carnations skrev 2018-01-22 11:45:17 följande:

Så skönt att det funkade haha. Vi försökte också köra på under ÄL med god marginal så jag håller tummarna. Vad har du för symptom?

Kör på.. hade precis köpt munkpeppar och rosenrot men hann aldrig använda dom ????

Jag är illamående, mensvärk men ingen mens, hungrig men ingen aptit, känner mig ?sjuk? typ.. och sen hugg på högersidan av magen och vita gryniga flytningar typ. Men illamåendet är värst :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018