BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer!
Tack för all pepp under denna tid!
Imorse fick jag Det svart på vitt.
Jag och sambon ska ha en liten i sep/okt om allt går vägen! :D
Önskar er all lycka till ! <33333
Det låter ju oxå som symtom! Spännande :)
Hur gamla är ni om jag får fråga :) ?
Ååå jag håller tummarna för oss! Känns som en evighet till BIM :D
Hej tjejer!
Tack för all pepp under denna tid!
Imorse fick jag Det svart på vitt.
Jag och sambon ska ha en liten i sep/okt om allt går vägen! :D
Önskar er all lycka till ! <33333
Oj vad märkligt mitt senaste inlägg blev...
Jag blir 30 till sommaren och min sambo är 29. Hur gamla är ni? Ja känns verkligen som en evighet!!Grattis! Så glad för din skull. Vad har du haft för symptom och vilket försök var det på? :)
Åh vad tråkigt :/ behöver ju inte vara kört men låter som om mensen är på g. Är det första inseminationen ?
Spännande! Läste tidigare att ni inseminerat din partner. Har hon några andra symptom? :)
Jag blir 30 till sommaren och min sambo är 29. Hur gamla är ni? Ja känns verkligen som en evighet!!Grattis! Så glad för din skull. Vad har du haft för symptom och vilket försök var det på? :)
Tack snälla ! <3
Symptomen var endast ont i bröst vårtorna under sisådär 2-3 dagars rid sen avtog det. Sen var det inte så mucket mera :) vårat andra försök :)
Vi prickade in på första försöker. Slutade med preventivmedel för 5 månadersen.. men denna månaden körde vi all in:) vilket uppenbarligen fungerarde
Så skönt att det funkade haha. Vi försökte också köra på under ÄL med god marginal så jag håller tummarna. Vad har du för symptom?