BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Jaha, idag kom mensen för sambon så vi hoppar också över till Februari-tråden. All lycka till er som fortfarande väntar!
Jag har BIM imorgon och ingen mens i sikte. Ingen mensvärk vilket jag alltid har extremt mycket av! Ömma bröst och väldigt trött. Kissar ofta och gör nummer 2 hur många gånger som helst om dagen (ursäkta infon) mådde illa en eftermiddag så det kom upp i munnen annars bara svullen mage och gasig och dessa ömma brösten.. tänker inte testa förrän 1 februari om inte mensen kommer. Tredje försöket för oss. Har haft väldigt många motgångar hela tiden så nu vågar man knappt hoppas.. vet att man bara försöker nästa ÄL men man blir ju så besviken varje gång..
Det låter ju ändå lovande med symptomen!! Håller tummarna!!
Hej!
Är på besök hos en kompis nu tis-tors och åkte tåg hit. Blev åksjuk på snabbtåget hit och har sen inte slutat må illa mer än några korta stunder.. Sjukt jobbigt att vara här och låtsas som att allt jag tänker på inte handlar om att få åka hem och kissa i en kopp..! Har bim först på söndag, kan jag må illa av att vara gravid redan? Började inte må illa förrän senare med mina två tidigare vill jag minnas. Vad är era erfarenheter? Inbillar jag mig bara nu igen..?
Jag tänker också vänta längre än "vanligt" med att testa. Har visserligen bim först nästa vecka men tänkte vänta tills mensen är över en vecka sen. Vill inte se fler minus...
Hejsan!
Hade mens senast den 21/22 december. Kände av ägglossning runt den 7/8. Och jag är aldrig sen... skulle haft mens den 22. Tog ett test igår som visa negativt (rfsu). Tagit test med dom förut och dom har varit de som visar plus sist, ganska sent vad jag kom ihåg. Har väldigt ömma bröst något jag inte brukar ha och mensvärk så tror ju hela tiden de ska komma men vet sist jag var gravid hade jag mensvärk hela tiden. Haft världens pms hela veckan och tjock flytning. Om testet imorgon visar negativt borde de väl inte va något? Testat med clearblue förut och tänkte köpa de nu också. Har plussat 4 dagar som tidigast då! Men känns inte som att det kommer visa nått.. hade sex 7 och sen var jag bortrest till 10..
Hejsan!
Hade mens 21/22 december. Tog ett test igår (negativt, rfsu) men vet att jag plussat sent på dom förut... tänkte köpa clearblue idag och ta imorgon bitti men känns inte som att det kommer visa nått. Har mensvärk (Ha de de hela förra graviditeten), gosig, uppblåst ömma bröst (brukar jag inte ha vid mens) och illamående till och från. Men borde väl visat något igår om de var något?
Oj vart två inlägg ???? trodde förra försvann!
Hej!
Är på besök hos en kompis nu tis-tors och åkte tåg hit. Blev åksjuk på snabbtåget hit och har sen inte slutat må illa mer än några korta stunder.. Sjukt jobbigt att vara här och låtsas som att allt jag tänker på inte handlar om att få åka hem och kissa i en kopp..! Har bim först på söndag, kan jag må illa av att vara gravid redan? Började inte må illa förrän senare med mina två tidigare vill jag minnas. Vad är era erfarenheter? Inbillar jag mig bara nu igen..?