BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Mina svaga plus har stämt Igårkväll fick jag ett starkt plus på vanligt test. Just nu känns det så overkligt! <3
Ikväll känner jag mig helt övertygad om att mensen är på gång :/
Åh tack :)
Plussade på äl+7 förra gången, var dock ivf. Men testet blev starkare från den dagen.
Men visst kan det vara olika för olika graviditeter :) jag vet när jag hade äl så den var inte sen.
Jag ska testa på lördag, på kvällen väntar fest. Får jag inget plus då så är jag nog inte gravid :)
Hej alla hur går det för er?
Jag tog ett early CB igår och såg två tydliga streck. Men idag har jag haft en sån hemsk mensvärk och nu när jag var inne på toa kom det lite blod på torkpappret. Beräknad mens på lördag den 27 skulle jag tro. Ska nog göra ett test till då.
Hej alla hur går det för er?
Jag tog ett early CB igår och såg två tydliga streck. Men idag har jag haft en sån hemsk mensvärk och nu när jag var inne på toa kom det lite blod på torkpappret. Beräknad mens på lördag den 27 skulle jag tro. Ska nog göra ett test till då.
Hoppas på plus för oss båda :) ++
När tänkte du testa?
Jag tror jag precis har plussat. Sitter och skakar. BIM på måndag ÄL+10. Helt sjukt.... vågar jag vara glad?
Jag tror jag precis har plussat. Sitter och skakar. BIM på måndag ÄL+10. Helt sjukt.... vågar jag vara glad?
Hoppas det!! Ser strecket men kan inte avgöra om det är blått eller grått? Vad säger du? Jag själv fick ett grått streck när jag fick spökstreck och tydligen är det så det brukar vara. Håller tummarna för dig!!