• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Meej
    emmaisson skrev 2018-01-26 06:23:39 följande:

Jag tror jag precis har plussat. Sitter och skakar. BIM på måndag ÄL+10. Helt sjukt.... vågar jag vara glad?

Grattis!!
    Milamilis skrev 2018-01-25 21:06:40 följande:

Ikväll känner jag mig helt övertygad om att mensen är på gång :/

Jag känner precis likadant. Hur har det gått för dig?
  • HJohannesson
    emmaisson skrev 2018-01-26 06:23:39 följande:

Jag tror jag precis har plussat. Sitter och skakar. BIM på måndag ÄL+10. Helt sjukt.... vågar jag vara glad?

Jag ser inget test (kollar från mobilen).
    Men är det ett streck så är du gravid :)

Grattis :)
  • HJohannesson

Fick inte gravid idag på digitalt. Känns ändå helt okej. Har 5 kg kvar till vikten innan mitt barn kom, de kg får gärna försvinna innan jag gör om samma resa.

Lycka till alla ni andra! Jag hejar på er!

• carnations

Har precis samma symptom som inför mens. Möjligen lite ökade vita flytningar. Har bim 29/1. Är det kört då? :(

• Meej
    HJohannesson skrev 2018-01-26 08:35:52 följande:

Fick inte gravid idag på digitalt. Känns ändå helt okej. Har 5 kg kvar till vikten innan mitt barn kom, de kg får gärna försvinna innan jag gör om samma resa.

Har också testat idag på morgonen. Toknegativt. Dessutom ljusbruna flytningar under morgonen.. Så det känns lite tungt, men har de senaste dagarna ställt in mig på det här så nu är det bara att ta nya tag nästa månad. Så himla typiskt att man ska känna pms samtidigt som man får de här negativa beskeden bara.. Som gjort för att man bara ska vilja lägga sig i sängen igen och dra täcket över huvudet..

Lycka till ni andra! Om inte så ses vi i BIM februari!
  • Meej
    carnations skrev 2018-01-26 08:45:32 följande:

Har precis samma symptom som inför mens. Möjligen lite ökade vita flytningar. Har bim 29/1. Är det kört då? :(

Har du testat dig?
  • carnations
    Meej skrev 2018-01-26 08:47:29 följande:

Har du testat dig?

Nej jag tänkte vänta till imorgon. Vill inte se ytterligare ett negativt test. Är sjunde försöket denna gång.
  • Meej
    carnations skrev 2018-01-26 08:48:40 följande:

Nej jag tänkte vänta till imorgon. Vill inte se ytterligare ett negativt test. Är sjunde försöket denna gång.

Då hade jag inte gett upp än! Håller tummarna stenhårt för dig! Jag har ju BIM samma dag, men har börjat få bruna flytningar och har testat negativt.. Känns kört för mig tyvärr, men jag hejar vidare på dig istället! :)
  • A1610
    HJohannesson skrev 2018-01-26 08:35:52 följande:

Tråkigt! Hur när Bim är du? Jag är på Bim +1 och fick toknegativt. Och nej, känner mig inte gravid. Bara att ladda om karusellen igen...:/
  • carnations
    Meej skrev 2018-01-26 08:54:49 följande:

Då hade jag inte gett upp än! Håller tummarna stenhårt för dig! Jag har ju BIM samma dag, men har börjat få bruna flytningar och har testat negativt.. Känns kört för mig tyvärr, men jag hejar vidare på dig istället! :)

Tråkigt för dig! Blir det inget plus kan mensen lika gärna komma så man kan börja om igen. Vilket försök är ni på? Tack vad snällt! :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018