BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Jag tror jag precis har plussat. Sitter och skakar. BIM på måndag ÄL+10. Helt sjukt.... vågar jag vara glad?
Ikväll känner jag mig helt övertygad om att mensen är på gång :/
Jag tror jag precis har plussat. Sitter och skakar. BIM på måndag ÄL+10. Helt sjukt.... vågar jag vara glad?
Fick inte gravid idag på digitalt. Känns ändå helt okej. Har 5 kg kvar till vikten innan mitt barn kom, de kg får gärna försvinna innan jag gör om samma resa.
Lycka till alla ni andra! Jag hejar på er!
Har precis samma symptom som inför mens. Möjligen lite ökade vita flytningar. Har bim 29/1. Är det kört då? :(
Fick inte gravid idag på digitalt. Känns ändå helt okej. Har 5 kg kvar till vikten innan mitt barn kom, de kg får gärna försvinna innan jag gör om samma resa.
Har precis samma symptom som inför mens. Möjligen lite ökade vita flytningar. Har bim 29/1. Är det kört då? :(
Har du testat dig?
Nej jag tänkte vänta till imorgon. Vill inte se ytterligare ett negativt test. Är sjunde försöket denna gång.
Då hade jag inte gett upp än! Håller tummarna stenhårt för dig! Jag har ju BIM samma dag, men har börjat få bruna flytningar och har testat negativt.. Känns kört för mig tyvärr, men jag hejar vidare på dig istället! :)