• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Wicked977
    Lucille skrev 2018-01-25 14:16:41 följande:

Har inte bett om någon gissning. Jag frågade om sannolikheten. Jag kommer avvakta med test.

Jag tog ut min spiral 1/11 Och har inte plussat än trots att vi har prickat in alla ÄL sen dess. Tror kroppen måste återställa sig nån cykel iallafall :)
  • Wicked977
    MariaS02 skrev 2018-01-25 16:43:40 följande:

Mina svaga plus har stämt Igårkväll fick jag ett starkt plus på vanligt test. Just nu känns det så overkligt! <3

Grattis!!! :)
  • Milamilis
    MariaS02 skrev 2018-01-25 17:11:51 följande:

Tack! Det hoppas jag verkligen!! Så vi ses i BF oktober, om jag räknar rätt <3

Det låter rimligt, tror att jag bör vara beräknad till 6e oktober om jag plussar på lör/sön ;)
  • Mudcakemonster
    Baraentilligen skrev 2018-01-25 06:17:04 följande:

Äl+9 idag, och igår fick jag lite blodstrimmor i flytningen! Bim 31.1 :) Håller tummarna! Hade nidblödning med de två senaste graviditeterna också så hoppet steg lite nu ;)

Ååh spännande! Jag har aldrig varit gravid förut så vet ej om det var en nidis. Såg en droppe blod i trosan bara?

Jag har bim på samma dag som du :)
  • Baraentilligen
    Mudcakemonster skrev 2018-01-25 19:33:51 följande:

Ååh spännande! Jag har aldrig varit gravid förut så vet ej om det var en nidis. Såg en droppe blod i trosan bara?

Jag har bim på samma dag som du :)

Mina nidblödningar har dett lite olika ut så har själv svårt att veta, men ser det som ett gott tecken! Kom lite till idag men det var mer mot orange i färgen. Äldre blod kanske? Får se var det här slutar ;)
  • Airmos

Hej allihop!

Jag fick min mens idag, BIM + 3. Blev såklart besviken iom att den också bestämde sig för att vara sen just denna månad så jag hann ju få upp hoppet en del. Håller tummar och tår för er andra!!!

• HJohannesson
    Unknown skrev 2018-01-25 14:44:15 följande:

Jag har plussat :) men ska på vul då jag fortfarande har så ont i ena äggstocken, eftersom jag tidigare haft utomkveds! Hoppas allting går bra för vill stanna kvar i denna lyckobubbla!

Stort grattis!!
  • HJohannesson
    MariaS02 skrev 2018-01-25 16:43:40 följande:

Mina svaga plus har stämt Igårkväll fick jag ett starkt plus på vanligt test. Just nu känns det så overkligt! <3

Vad roligt! Grattis!!!
  • HJohannesson
    A1610 skrev 2018-01-25 16:06:03 följande:
    Hoppas att det blir starkare! Du funderar inte på att ta ett digitalt test där det står direkt om du är gravid? Jag tänker så slipper man det här stressmomentet med att tolka streck.

Testade själv igår på Bim-1, tokblankt :/
    Alltså mina test kanske är blanka i dina ögon hahaha. Jag har stirrat tills ögonen blöder haha.
    Har ett digitalt jag ska ta i morgon eller på lördag :)
  • Mudcakemonster
    Baraentilligen skrev 2018-01-25 19:52:07 följande:

Mina nidblödningar har dett lite olika ut så har själv svårt att veta, men ser det som ett gott tecken! Kom lite till idag men det var mer mot orange i färgen. Äldre blod kanske? Får se var det här slutar ;)

Hoppas på plus för oss båda :) ++

När tänkte du testa?
Svar på tråden BIM JANUARI 2018