BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Har inte bett om någon gissning. Jag frågade om sannolikheten. Jag kommer avvakta med test.
Mina svaga plus har stämt Igårkväll fick jag ett starkt plus på vanligt test. Just nu känns det så overkligt! <3
Tack! Det hoppas jag verkligen!! Så vi ses i BF oktober, om jag räknar rätt <3
Äl+9 idag, och igår fick jag lite blodstrimmor i flytningen! Bim 31.1 :) Håller tummarna! Hade nidblödning med de två senaste graviditeterna också så hoppet steg lite nu ;)
Ååh spännande! Jag har aldrig varit gravid förut så vet ej om det var en nidis. Såg en droppe blod i trosan bara?
Jag har bim på samma dag som du :)
Hej allihop!
Jag fick min mens idag, BIM + 3. Blev såklart besviken iom att den också bestämde sig för att vara sen just denna månad så jag hann ju få upp hoppet en del. Håller tummar och tår för er andra!!!
Jag har plussat :) men ska på vul då jag fortfarande har så ont i ena äggstocken, eftersom jag tidigare haft utomkveds! Hoppas allting går bra för vill stanna kvar i denna lyckobubbla!
Mina svaga plus har stämt Igårkväll fick jag ett starkt plus på vanligt test. Just nu känns det så overkligt! <3
Mina nidblödningar har dett lite olika ut så har själv svårt att veta, men ser det som ett gott tecken! Kom lite till idag men det var mer mot orange i färgen. Äldre blod kanske? Får se var det här slutar ;)