• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Unknown

Jag har plussat :) men ska på vul då jag fortfarande har så ont i ena äggstocken, eftersom jag tidigare haft utomkveds! Hoppas allting går bra för vill stanna kvar i denna lyckobubbla!

• carnations
    Unknown skrev 2018-01-25 14:44:15 följande:

Jag har plussat :) men ska på vul då jag fortfarande har så ont i ena äggstocken, eftersom jag tidigare haft utomkveds! Hoppas allting går bra för vill stanna kvar i denna lyckobubbla!

Vad kul att du plussat men tråkigt att du har ont. Har du känt av några tidiga symptom? :)
  • FruBjörk

Åh lycka till! Håller tummarna för att allt går bra :)
  • hundenhubbe

Om jag hade äl den 10/1 Så testade jag ju bim -1. Så nu borde de bli bim + 2 imorgon. Kan ju varit sen ägglossning men tyckte jag kände... får se imorgon!

• A1610

Så himla roligt! Hoppas verkligen allt ser bra ut!
  • A1610
    HJohannesson skrev 2018-01-25 12:04:39 följande:

Jag tog ett test igårkväll. Ett sådant superkänsligt. Tyckte mig anade ett väldigt svagt streck. Men om det nu är så känsligt så borde det visat mer nu. Bim-1 idag.

Hoppas att det blir starkare! Du funderar inte på att ta ett digitalt test där det står direkt om du är gravid? Jag tänker så slipper man det här stressmomentet med att tolka streck.

Testade själv igår på Bim-1, tokblankt :/
  • Jeex
    Lucille skrev 2018-01-25 14:16:41 följande:

Har inte bett om någon gissning. Jag frågade om sannolikheten. Jag kommer avvakta med test.

Gissningsvis är det sannolikt att du inte är gravid. Som sagt är det fortfarande en gissning. Det är det vi gör här inne, gissar, spekulerar och peppar :)
  • MariaS02

Mina svaga plus har stämt Igårkväll fick jag ett starkt plus på vanligt test. Just nu känns det så overkligt! <3

• Milamilis
    MariaS02 skrev 2018-01-25 16:43:40 följande:

Mina svaga plus har stämt Igårkväll fick jag ett starkt plus på vanligt test. Just nu känns det så overkligt! <3

Vad roligt, grattis! Det känns som att många av oss plussar nu, hoppas vi som är kvar kan ansluta oss också ;)
  • MariaS02
    Milamilis skrev 2018-01-25 17:07:43 följande:

Vad roligt, grattis! Det känns som att många av oss plussar nu, hoppas vi som är kvar kan ansluta oss också ;)

Tack! Det hoppas jag verkligen!! Så vi ses i BF oktober, om jag räknar rätt <3
Svar på tråden BIM JANUARI 2018