• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • SugarSugar
    Milamilis skrev 2018-01-24 18:46:39 följande:

Jag har BIM 28/1, men tänker testa 27/1 ;)

Låter vettigt :) Lär inte visa något ändå :)
  • Milamilis
    SugarSugar skrev 2018-01-24 19:35:44 följande:

Låter vettigt :) Lär inte visa något ändå :)

Enligt min kalender så borde mitt ägg ha fäst 23/1, dvs igår, och hcg är ju inte tillräckligt högt förens tidigast 3-4 dagar efter att det skett. Så lördag blir testdag här :)
  • MrsMolnet

Hej, jag är helt ny här. Jag undrar om nån av er kanske kan ge lite klarhet i vad som händer i min kropp. För två veckor sedan vaknade jag två dagar efter ägglossning med en obeskrivlig smärta i korsryggen, kunde inte gå på hela dagen och hade riktigt ont i en vecka. Sedan blev det lite bättre men sedan började det kännas som mensvärk i magen, mensen borde ha kommit i måndags men har inte dykt upp än. Min sambo frågade om jag kanske är gravid och idag gjorde jag ett grav.test. (visserligen nu mot kvällen och precis efter att jag hällt i mig ett stort glas vatten) som visade negativt.. vad tror ni som kanske har lite mer erfafenhet gällande gravid o sympton? Kan det vara en liten bebis i magen fastän negativt grav.test? Eller borde jag ringa läkaren?

• EIJ90
    A1610 skrev 2018-01-24 19:18:18 följande:

Det låter lovande, vad stark du är som inte testat ännu? Kommer du testa imorgon om mensen inte kommit?

Tänkte nog testa tidigast på lördag. Pendlar mellan att jag tror att jag är gravid och att jag inte är det. Man tänker ju på det hela tiden så kanske lurar kroppen och känner efter för mycket.

Skitsvårt det här. Har aldrig varit gravid så vet inte hur det borde kännas ;)
  • carnations
    SugarSugar skrev 2018-01-24 17:58:37 följande:

När vågar man ta ett test? Har BIM runt den 29e. Är det någon idé att testa innan? Hur gör ni som är kvar i tråden och har BIM typ samma dag? :)

Har bim samtidigt som du. Tänkte vänta med att testa till 28/1. Längre om jag klarar av väntan :)
  • FruBjörk
    carnations skrev 2018-01-24 20:40:04 följande:

Har bim samtidigt som du. Tänkte vänta med att testa till 28/1. Längre om jag klarar av väntan :)

Har också bim då. Tror jag kommer testa på lördag då vi ska spendera en natt på hotell.. Men lär väl vara för tidigt hehe
  • Mudcakemonster
    SugarSugar skrev 2018-01-24 17:58:37 följande:

När vågar man ta ett test? Har BIM runt den 29e. Är det någon idé att testa innan? Hur gör ni som är kvar i tråden och har BIM typ samma dag? :)

Jag har bim den 31:a. Tror att jag fick en nidblödning idag. Vet inte när jag vågar testa :)
  • carnations
    FruBjörk skrev 2018-01-24 21:00:07 följande:

Har också bim då. Tror jag kommer testa på lördag då vi ska spendera en natt på hotell.. Men lär väl vara för tidigt hehe

Hoppas på plus för oss! Det har varit många plus i tråden hittills så hoppas det fortsätter så :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018