BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Jag har BIM 28/1, men tänker testa 27/1 ;)
Låter vettigt :) Lär inte visa något ändå :)
Hej, jag är helt ny här. Jag undrar om nån av er kanske kan ge lite klarhet i vad som händer i min kropp. För två veckor sedan vaknade jag två dagar efter ägglossning med en obeskrivlig smärta i korsryggen, kunde inte gå på hela dagen och hade riktigt ont i en vecka. Sedan blev det lite bättre men sedan började det kännas som mensvärk i magen, mensen borde ha kommit i måndags men har inte dykt upp än. Min sambo frågade om jag kanske är gravid och idag gjorde jag ett grav.test. (visserligen nu mot kvällen och precis efter att jag hällt i mig ett stort glas vatten) som visade negativt.. vad tror ni som kanske har lite mer erfafenhet gällande gravid o sympton? Kan det vara en liten bebis i magen fastän negativt grav.test? Eller borde jag ringa läkaren?
Nu finns en ?BF oktober 2018? :)
Det låter lovande, vad stark du är som inte testat ännu? Kommer du testa imorgon om mensen inte kommit?
Borde vara på bim-7 idag. Såg en pytteliten fläck med blod i trosan. Kan det vara en nidblödning? :)
När vågar man ta ett test? Har BIM runt den 29e. Är det någon idé att testa innan? Hur gör ni som är kvar i tråden och har BIM typ samma dag? :)
Har bim samtidigt som du. Tänkte vänta med att testa till 28/1. Längre om jag klarar av väntan :)
När vågar man ta ett test? Har BIM runt den 29e. Är det någon idé att testa innan? Hur gör ni som är kvar i tråden och har BIM typ samma dag? :)
Har också bim då. Tror jag kommer testa på lördag då vi ska spendera en natt på hotell.. Men lär väl vara för tidigt hehe