BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Det verkar som jag plussade nu på morgonen!!! Men strecket är så jäkla svårt att få med på bild, annars hade jag lagt upp det här! Började gråta direkt jag såg det haha, av lycka alltså :'D beställde precis ett digitalt som jag ska testa med när det kommer. Det var ett Clearblue early jag använde nu, och vi vet ju alla vad vi tycker om det testet ;) men det var det enda jag hade hemma tyvärr. Men strecket var svagt blått så jag tror absolut att det inte är ett spökstreck. Funderar på att åka förbi Apoteket imorgon och köpa ett nytt av annat märke. Men förstår ni vilken start på det nya året om det visar sig vara sant?!
Hej allihopa!
Gott nytt år :) hoppar gärna in här fick min mens igår efter att den hade varit sen 5 dagar :( tar gärna emot tips att öka chansen bli gravid <3
Lite bättre bild kanske, så himla svårt med ljuset men det är starkare i verkligheten ???? stort lycka till ni andra <3
Många som har koll här inne så jag frågar =) Hur snabbt efter äl fäster ägget? =)
Lite bättre bild kanske, så himla svårt med ljuset men det är starkare i verkligheten ???? stort lycka till ni andra <3
Många som har koll här inne så jag frågar =) Hur snabbt efter äl fäster ägget? =)
Grattis!! :)
Grattis! <3
Bim-4 idag, har haft så ömma bröst och min mage har varit så uppsvälld och gasig. Har bara haft 1 test kvar så tänkte egentligen spara till efter BIM men igår tog jag ett ägglossningstest som visa så starkt att jag bara blev tvungen att ta det sista gravtestet nu imorse. Och jag kan inte fatta att det å sant, man ser verkligen 2 streck tydligt. Sitter bara och skakar på köksgolvet, är så sjukt lycklig. Barn nr #4 och fjärde försöket efter mitt p-piller stop, min exman (de tre andra barnens pappa) lämnade mig för 1 1/2 år sen för en jobbarkompis och samtidigt smitta han mig med klamydia som jag säkert haft väldigt länge. Var nästan bombsäker på att han gjort mig steril... träffade min nuvarande underbara sambo för 1 år sen (vi var dessutom ett par redan för 11 år sen, min första stora kärlek) det här blir hans första barn, och mina tre andra älskade ungar har längtat så efter ett syskon. Ursäkta för värsta novellen men är så lycklig