BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej
Har bim den 6 januari och gjorde grav test idag.
Mitt test visade jätte svagt streck innan 5 minuterna va över och efter 13 minuter visade det såhär ?
Är det spök eller grav ??
Otydlig bild
men hoppas ni ser
Vet hur du känner! Vi är inne på femte försöket och har testat innan bim varje månad..
Egentligen ingenting, ömma bröst fick jag också imorse, brukar få det en dag innan mens. Försöker att inte överannalysera men det är så svårt!
Jag tog ett test nu när jag kom hem, en vecka innan beräknad mens..såhär såg de ut.. vet inte om det kan vara för tidigt för att ta en test men tänkte kolla ändå.
Hej!
Jag och min sambo planerar också barn och jag är ofta här inne på FL och läser. Jag kommenterar aldrig eftersom jag är rädd att någon ska se att jag försöker skaffa barn. Jag förstår att man kan välja användarnamn och så men kommer min mejl synas? Jag har i detta inlägg skrivit en påhittad mejladress????
Jag funderar också på om man behöver ha ett konto och om det isåfall kommer visas någonstans att jag har ett? Man vet ju aldrig med dessa sociala medier????Eller räcker det att jag går in via safari och kommenterar på det viset?- och om jag isåfall gör så kan jag använda min vanliga mejl utan att vara dödsorolig att någon ser att jag skriver i FL? Hur gör ni andra?
Jag har ÄL i helgen och det skulle vara så roligt att följas åt här med er!
Jag och min sambo planerar barn sen i höstas :). I slutet av september tog jag ut p-stav tog dock typ en och en halv månad innan mensen kom igång.
Denna gång blir vårt andra försök och imorse tog jag ett positivt test :D :O!! BIM 4 januari kan knappt fatta de :P :D :O.
Hej!
Jag och min sambo planerar också barn och jag är ofta här inne på FL och läser. Jag kommenterar aldrig eftersom jag är rädd att någon ska se att jag försöker skaffa barn. Jag förstår att man kan välja användarnamn och så men kommer min mejl synas? Jag har i detta inlägg skrivit en påhittad mejladress????
Jag funderar också på om man behöver ha ett konto och om det isåfall kommer visas någonstans att jag har ett? Man vet ju aldrig med dessa sociala medier????Eller räcker det att jag går in via safari och kommenterar på det viset?- och om jag isåfall gör så kan jag använda min vanliga mejl utan att vara dödsorolig att någon ser att jag skriver i FL? Hur gör ni andra?
Jag har ÄL i helgen och det skulle vara så roligt att följas åt här med er!
Jag tog ett test nu när jag kom hem, en vecka innan beräknad mens..såhär såg de ut.. vet inte om det kan vara för tidigt för att ta en test men tänkte kolla ändå.
Hej,
Vet inte om du ser ett streck hemma men när det är uppladdat såhär syns inget streck.
Hade samma problem förra månaden när jag såg strecket på bilden i telefonen, men inte när den laddades upp i forumet :S
Nej inget streck, men nu tog jag ett test för 6 dagar innan missad mens. Och då ska det bara vara ett streck nedåt och tycker jag ser ett svagt.. vad tror ni?