BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Vad bra, men nu verkar detta användarnamn med fakemejl ligga kvar, hoppas ingen har den mejlen som jag skrev???? Hur svarar jag på ett inlägg?
Vad bra, men nu verkar detta användarnamn med fakemejl ligga kvar, hoppas ingen har den mejlen som jag skrev???? Hur svarar jag på ett inlägg?
Åh jag har haft så jobbig mensvärk i magen och bak i ryggen sedan äl+4, i går var den extrem, de gjorde verkligen skit ont, inte i äggstockarna utan verkligen fram runt livmodern typ fast mest på höger sida.
Idag har jag oxå ont (äl+8)men inte alls som igår, kunde knapt sitta ner, kan de ha varit ägget som fäste tro?
Kändes verkligen som att jag skulle få världens störtblödning vilken sekund som helst men de kom kngen blödning......
Kunde inte hålla mig så tog ett till nu ikväll, endast gjort bilden liiite mörkare då det inte syns när man laddar upp bilder här haha.
Vad tror ni? Ser starkare ut än det jag tog i morse. Behöver inte anstränga mig eller fiffla runt för att se ett streck och bilden är tagen inom 5 minuter från att testet gjordes
Kunde inte hålla mig så tog ett till nu ikväll, endast gjort bilden liiite mörkare då det inte syns när man laddar upp bilder här haha.
Vad tror ni? Ser starkare ut än det jag tog i morse. Behöver inte anstränga mig eller fiffla runt för att se ett streck och bilden är tagen inom 5 minuter från att testet gjordes
Följde dig också i decembertråden.. fick också missfall förra månaden. Vi kämpar tillsammans denna! <3
Åh vad roligt att ni ser! Ska testa med likadant test i morgon bitti, detta va starkare än det jag tog i morse och detta va på kvällsurin (12 timmar senare) så hoppas, hoppas! Visar det lika eller starkare så kommer jag ta digitalt i morgon bitti också! :)
Jag tycker också det syns, ska du testa imorgon också? Hoppas verkligen det går åt rätt håll :)