BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Här är en till som försöker med tredje barnet.
Har två söner födda 2007-06 och 2010-10 har även ett utomkveds i bagaget 2006-05 var det.
Jag blir dessvärre 37 i sommar (gubben 46) så det känns som att det kanske inte blir en 3a, är dessutom oregelbunden i min cykel och ligger på allt från 21-40 dagar oftast dock mellan 30/36 dagar och otydlig kropp för ÄL, tempar dock och verkar oftast ha ÄL, samt att jag bara har en äggledare då den ena opererades bort med utomkvedset.
Fjärde försöket till syskon. Är så otroligt ledsen att inget hänt ännu.
Bim 22/1.
Hej tjejer va roligt men många pluss ????. Suttit och läst igenom allt. Jag själv är 30 år gammal och har en son på 10 månader. Blev gravid med honom 1 månad efter avslut på p-piller
Jag och min sambo kör på säkra perioder men av ett misstag så rök kondomen på ägglosningsdagen . Vet inte om jag inbillar mej men känner mej gravid, brösten sticker de i . Ont i tjejmagen, trött . Men kan va en skengravidiet. Har bim på söndag, är de en bebis så är den mer än välkommen trots att de inte är planerat.
Fick Mens tidigare än väntat ( tyvärr ) så nu är BIM 27/1-18!
Snälla låt det gå nu!
Vaknade och har fortfarande samma lite molande känsla. Plus att det också känns i ländryggen, precis som igår. ÄL+5 idag. Magkänslan vet jag dock inte vad den säger. Min kropp är en sån drama queen *himlar med ögonen*
Testade med clearblue igår och idag, har endast gjort bilden lite mörkare.
Fick extremt ömma bröst igår kväll och har jätte ont i dem idag. Blöder från tandköttet så fort jag borstar tänderna, hickar konstigt och har har ont i tjejmagen och långt ner i ryggen, får hem ?testa tidigt test? senare idag så antar jag borde få bättre svar då!
Som tidigare sagt, ingen blekaste aning om när jag haft ÄL eller har BIM så kan vara tidigt ute med att testa, enda jag vet är att jag borde fått min mens för över 3 veckor sen när jag slutade med provera.
En till bild
Jag tog ett test precis och det var svagare än i morse...
dock har ju inte mitt varit helt positivt så vet inte men stegring har ju skett... hmm.. har du känningar?
Hej på er! Har inte läst igenom hela tråden, men hoppas några plussat! Och vi andra snart plussar. ;)
Är inne på vårt 5e försök, och bim imorgon. Lovat mig själv att inte testa innan. Ni som har bim i dagarna, har ni några symptom? Jag har nog mina vanliga pms-skevgravid symtom som vanligt.
Idag sjönk tempen så mensen kommer väl i helgen. Men bara första försök efter missfall så håller tummarna på nästa!!! Måste va positiv hur mycket man än vill just nu och helst igår :/ :)