Vi som önskar ett syskon 2018
Såhär är skillnaden mellan mina test BIM-4 resp BIM-3, båda taget på eftermiddagen vid samma tid. Så ge inte upp hoppet om ni får väldigt svaga eller tunna streck!
Såhär är skillnaden mellan mina test BIM-4 resp BIM-3, båda taget på eftermiddagen vid samma tid. Så ge inte upp hoppet om ni får väldigt svaga eller tunna streck!
TUSEN TACK ALLA FINISAR!! Efter 10 månader kan jag inte tro det är sant <3
Kommer stanna kvar och följa er andra!
fick visst mens idag, bara 7 dagar efter ägglossning..konstigt! sååå trött på det här nu...
åh, jag är typ samma fas som dig, ÄL+9 idag. Har idag i ena sidan av livmodern, och metallsmak i munnen till och från, sugen på kolhydrater.
Beställt testa tidigt. Kan liksom inte hålla mig längre, SÅ otålig! Fattar inte att det blir samma sak varje månad...
Ja min temp gick ned häromdagen blev också jätte nojjg att det var MF på väg men ingenting än sålänge...
Såhär såg min kurva ut...väldigt upp och ned!
Min medellinje ligger på 36,37 grader och nu har jag legat mellan 36,7-36.9...
Jaa! Jag har också tänkt på det faktiskt. Fick fullt utslag på äl-test den 17e så verkar ju troligt att det skulle va så. Har ju hört om att NC kan ändra sig i slutet av en månad osv . Erfarenhet?
Uppdatering .. såhär såg de ut ikväll BIM -4
[quote=78510096][quote-nick]PowerL skrev 2018-02-28 16:43:10 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag ser!! Tror du kommer få ett fint plus om någon dag eller två!
TJEJER!!! JAG HAR PLUSSAT!!!
Gjorde mitt andra testa tidigt idag (BIM-1 enl NC) och det finns ett streck! Det är svagt men finns där!!!
Litar på det pga har aldrig fått ett spökstreck i hela mitt lilla liv.
Åååh, så chockad nu!!
Tog kort med testet från i förrgår också som är helt blankt för att jämföra:)
TJEJER!!! JAG HAR PLUSSAT!!!
Gjorde mitt andra testa tidigt idag (BIM-1 enl NC) och det finns ett streck! Det är svagt men finns där!!!
Litar på det pga har aldrig fått ett spökstreck i hela mitt lilla liv.
Åååh, så chockad nu!!
Tog kort med testet från i förrgår också som är helt blankt för att jämföra:)
Wow vilken tråd detta blev, så många fina plus!!
Här kom mensen två dagar tidigt :(( Nästa bim 28/3
Men härligt med massa plus för er :)) grattis!!
Och som ni ser kunde jag inte hålla mig;)
Har skickat ett riktigt pressmeddelande till honom<3
[quote=78521687][quote-nick]PowerL skrev 2018-03-04 20:16:39 följande:[/quote-nick][/quote]
Vad tråkigt, beklagar!!
Hoppas ni får plussa snarast möjligt igen!
Hur går det tjejer? Tänker på er och håller tummarna!
Här rullar allt på, är på 5+3 idag... Är väääldigt svullen om magen och nu börjar tröttheten slå in... Mitt första symptom som jag fick innan BIM var svullna och ömma bröst och det är lika fortfarande..
Någon kunnig här som vet vart gränsen går för VUL och för vanligt UL?
Bim idag! Mensvärk frn helvete och testade detta precis.
Vågar jag säga att sonen får ett syskon i november?!
Plötsligt händer det. Är helt chockad. Jag har inte fått positivt på ÄL test denna månad så trodde ÄL hade uteblivit. Testade neg på vad jag trodde var BIM -1 med ett sånt billigt test. Har tom haft pms (Eller har tolkat det som pms). Och imorse tänkte jag: va fasen, jag slösar bort det sista testet oxå. Är helt överlycklig. :D
Hur går det för er andra gravida?
Här är det v 6 (5+5), min pirrigaste vecka eftersom båda mina missfall varit i v 6.
Börjar dock andas ut nu när jag märker hur extreeeem tröttheten är. Finns inga gränser! Igår gick jag och la mig innan 22 vilket typ aldrig händer mig.
Kunde nästan inte hålla ögonen öppna fram till sängen