Inlägg från: Charlizee |Visa alla inlägg
  • Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

LOTTA78T skrev 2018-02-18 15:43:04 följande:

Hej allihopa, hänger på här, vi har precis börjat försöka skaffa barn nr 3, är 39 år, någon mer " äldre " mamma?

Vi försöker också på en trea, vet inte om 32 är ?äldre? men jag är det iallafall
  • Charlizee
    Entriss skrev 2018-02-18 16:47:41 följande:

Jag ser absolut!!! Guuud vad spännande, håller alla tummar!!

Tack fina du!! Som sagt man vågar ju inte tro något efter så många månader av försök och besvikelser. Men kan inte hålla undan den där pirriga och lyckliga känslan i magen helt... hur får det för dig?
  • Charlizee
    LOTTA78T skrev 2018-02-18 17:14:43 följande:

Tycker definitivt det ser ut som 2 streck!

Menar du mitt test?
  • Charlizee
    LOTTA78T skrev 2018-02-18 18:19:46 följande:

Ja, har haft så svagt själv när jag väntade sonen

Åh hoppas du har rätt!!!
  • Charlizee
    LOTTA78T skrev 2018-02-18 18:28:22 följande:

Ta ett nytt om 2-3 dagar el kör på ett digitalt test så ger det ett säkrare resultat <3

Jag har beställt ett digitalt idag och två vanliga CB. Vi har försökt i över 9 månader så ett eventuellt plus är minst sagt efterlängtat <3 Mina andra två gick snabbt att baka så var inte beredd på detta.

Ja jätte kul att följas åt!
  • Charlizee

Ni är ju helt fantastiska tjejer <3 Tog ett imorse men det var fortfarande galet svagt, så jag vågar inte ropandes än! Har ju inga symptom heller vid sidan av mina vanliga pms symptom, som är lite tidiga isådanafall. Haft molvärk både i mage och rygg, vari lättirriterad kombinerat med att vilja börja grina en stup i kvarten.

Jinxade det eventuella pluset totalt igår och skrev ett brev till min man <3 Hoppas såååå mycket det är nåt!

• Charlizee
    Tumvante skrev 2018-02-19 05:59:34 följande:

Fuck... tror jag ska vänta mig en biokemisk igen... testet supersvagt (knappt synligt)... blodprov snart. Väntar ej att det visar något. Så ställer in mig på mens nu.

Är dålig på vad allt betyder men lät inte positivt Håller tummarna det går vägen för er!
  • Charlizee

Strecket på dagens test är som obefintligt, fy vad ledsen jag blir...borde ju åtminstånde vara samma som igår men när jag jämför är det svagare

• Charlizee
    joannaq skrev 2018-02-19 10:19:42 följande:

Va tråkigt men du har inte provat digitalt än?

Nej endast med testlagret och det är ju väldigt tidigt än... Hoppas jag får de imorgon så jag kan testa snart!

Tack och stor kram <3
  • Charlizee
    Tumvante skrev 2018-02-19 16:23:19 följande:

Behöver ej testa mera. Blodprov visade HCG på endast 3. Är inte gravid längre

Stor kram till dig <3
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018