Vi som önskar ett syskon 2018
Hej allihopa, hänger på här, vi har precis börjat försöka skaffa barn nr 3, är 39 år, någon mer " äldre " mamma?
Hej allihopa, hänger på här, vi har precis börjat försöka skaffa barn nr 3, är 39 år, någon mer " äldre " mamma?
Jag ser absolut!!! Guuud vad spännande, håller alla tummar!!
Tycker definitivt det ser ut som 2 streck!
Ja, har haft så svagt själv när jag väntade sonen
Ta ett nytt om 2-3 dagar el kör på ett digitalt test så ger det ett säkrare resultat <3
Ni är ju helt fantastiska tjejer <3 Tog ett imorse men det var fortfarande galet svagt, så jag vågar inte ropandes än! Har ju inga symptom heller vid sidan av mina vanliga pms symptom, som är lite tidiga isådanafall. Haft molvärk både i mage och rygg, vari lättirriterad kombinerat med att vilja börja grina en stup i kvarten.
Jinxade det eventuella pluset totalt igår och skrev ett brev till min man <3 Hoppas såååå mycket det är nåt!
Fuck... tror jag ska vänta mig en biokemisk igen... testet supersvagt (knappt synligt)... blodprov snart. Väntar ej att det visar något. Så ställer in mig på mens nu.
Strecket på dagens test är som obefintligt, fy vad ledsen jag blir...borde ju åtminstånde vara samma som igår men när jag jämför är det svagare
Va tråkigt men du har inte provat digitalt än?
Behöver ej testa mera. Blodprov visade HCG på endast 3. Är inte gravid längre