Vi som önskar ett syskon 2018
Vad tråkigt vi var flera som fick mens i helgen men NYA TAG TJEJER!! Nu siktar vi på ÄL i februari och små alla <3 bebisar!! Hejja oss!!
Grattis till er som plussat eller har ÄL i dagarna!!
Vad tråkigt vi var flera som fick mens i helgen men NYA TAG TJEJER!! Nu siktar vi på ÄL i februari och små alla <3 bebisar!! Hejja oss!!
Grattis till er som plussat eller har ÄL i dagarna!!
Kan någon hjälpa mig förklara detta med äl och test?
Jag tog ju ett igår kväll som var positivt, och tänkte väl att det skulle vara svagt idag, men det var ÄNNU starkare nu för drygt en timma sedan :/
Igår när jag la in positivt äl-test i appen gjorde den beräkningen att äl skulle vara idag, men nu när jag la in idag igen så ändrade den ju till imorgon :/
I november fick jag positivt äl-test ena dagen och dagen därpå var det svagt igen, så ganska lätt att räkna ut när äl var. Men detta gör mig lite knäpp ;/ Någon som kan förklara? :)
Tack! Behövde lite pepp känner jag, har lite svårt att tänka positivt bara just nu:( börjar verkligen fundera över vad som kan vara fel...har försökt så länge nu och inget resultat. Det tog aldrig så här länge med våra två tidigare barn...
Jag håller med, njuta allt vad man kan av det som inte kommer gå i 9 månader sen:)
Ska bli spännande att se hur det blir nästa månad.
Jag drömmer om att i alla fall få vara gravid när vi är på Cypern i April, vet inte varför men det vore urmysigt
Åh, jag hoppas på gravmyssemester för oss båda två <3
Ibland känns det hopplöst, men förr eller senare händer det:)
Jag har en dotter som fyller två nästa månad, så kommer förhoppningsvis att bli 2,5 - 3 år mellan henne och ett syskon om det tar sig snart Så ganska lika i ålder
Hoppas att du lyckas pricka ÄL denna gång Det låter jobbigt att försöka så länge, även om det inte varit aktivt hela tiden Skiljer det mycket i ålder mellan detta planerade barn och tidigare barn? Tänkte på om det är det som gör det svårare denna gång .
Tycker jag sett dig förr i planerar barn-trådar... och själv är man ju även här... igen igen, efter att ha varit med i BIM-trådar för februari-17 och en hel drös sedan dess... tyvärr.
Önskar ett syskon till dottern född -15. 5 misslyckade graviditeter bakom mig - alla inom loppet av 2017...
Lycka till nu!
Nu får det vara våran tur!
Det var ett plus :):) Åh vi firar 7år tillsammans idag plus att vår dotter blir 19månader. Vilken present att ge sambon när han vaknar :)
Positivt ÄL trst idag, myste igår och idag pch ska försöka imorgon också... hoppas hoppas!! Någon mer med ÄL i dagarna? <3
Borde ha ÄL de närmsta dagarna. Testade med stickor i förrgår och igår, men de tycktes nästan bli svagare.. Konstigt! Ska testa igen idag och se om det bara var mer utspätt när jag testade igår. Hoppas på det. Vore väldigt snopet om ÄL redan skulle ha varit utan att jag märkt av det..! Men vi har haft ihop det var tredje dag hela cykeln, så det behöver isf inte vara kört för det. Bara underligt..! :)
Håller tummarna för den här näst sista 2018-bebis-månaden!!