Vi som önskar ett syskon 2018
Positivt ÄL test i söndags och NC sätter ut ÄL på lördagen?!? Vi myste lördag, söndag och måndag så hoppas det räcker oavsett... blir bara väldigt förvirrad hur NC kan sätta ut ÄL dagen innan positivt test?
Positivt ÄL test i söndags och NC sätter ut ÄL på lördagen?!? Vi myste lördag, söndag och måndag så hoppas det räcker oavsett... blir bara väldigt förvirrad hur NC kan sätta ut ÄL dagen innan positivt test?
Låter definitivt som ni gjort det ni kan. Vi träffade inte rätt dag själv pga resa, men jag plussade i morse
ÄL+10 :) tack så mycket :) håller tummarna för dig nu också!
Kunde inte hålla mig utan testade för en stund sen, suck för detta känner jag nu... även om det är i princip omöjligt att plussa såhär tidigt vill jag bara grina
Vilken dag är du på?
Åh, känner så mycket med dig! Hemskt det där..! Besvikelsen inte bara över resultatet utan på sig själv som var tvungen att gå och testa redan också..! Men det är ju för tidigt. Det behöver inte betyda någonting alls! Hoppet lever verkligen än!
Okey fast då kan det ju fortfarande vara positivt, så lugn nu :)
Är som sagt för tidigt och det är säkert något fel på testet men har jag blivit galen eller är det ett till svaaaagt streck!?
Jag ser ett svagt streck och tycker det ser blått ut!! :D åååh håller tummarna hårt hårt för dig!