Inlägg från: Charlizee |Visa alla inlägg
  • Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

A1610 skrev 2018-01-08 09:48:16 följande:

Hej!

Min mens tog slut för exakt 7 dagar sedan och ÄL beräknas ske 11,12:e, alltså torsdag/Fredag. Dock känner jag mig lagom desperat när jag nu till denna cykel häller i mig Bisolvon *skämskudde*.

Denna månad blir vårt 9:e försök till nr 2.

Hur känns det själv? Kul med nytt jobb.

Vad är bisolvon bra för? *nyfiken*

Just nu ganska segt inväntar ägglossning... tempar och kör med tester. Precis börjat med NC men den verkar ha noll koll på kommande ÄL, satt ut på cd 20, aldrig haft så sent.... Men är som sagt första månaden med NC

Jätte kul med nytt jobb och skönt att slippa tänka hela dagarna på bebis nu är det mest på kvällen.

Hur många barn har du?
  • Charlizee
    A1610 skrev 2018-01-08 09:48:16 följande:

Hej!

Min mens tog slut för exakt 7 dagar sedan och ÄL beräknas ske 11,12:e, alltså torsdag/Fredag. Dock känner jag mig lagom desperat när jag nu till denna cykel häller i mig Bisolvon *skämskudde*.

Denna månad blir vårt 9:e försök till nr 2.

Hur känns det själv? Kul med nytt jobb.

Vad är bisolvon bra för? *nyfiken*

Just nu ganska segt inväntar ägglossning... tempar och kör med tester. Precis börjat med NC men den verkar ha noll koll på kommande ÄL, satt ut på cd 20, aldrig haft så sent.... Men är som sagt första månaden med NC

Jätte kul med nytt jobb och skönt att slippa tänka hela dagarna på bebis nu är det mest på kvällen.

Hur många barn har du?
  • Charlizee

Hej tjejer!! Hur går det för er? Har ni haft ÄL än? Här verkar ÄL bli lite sen... trodde jag skulle ha ÄL imorgon eller lördag men mina test visar bara en svaaaag linje. Ha iofs fått mäta konstiga tider, svårt mäta mitt på dagen när man sitter på kontoret... hoppas på det bästa att den kommer snart <3

• Charlizee
    Lottch3n skrev 2018-01-11 07:35:37 följande:

Har bim imorgon men testade negativt idag så blev nog inget denna månaden.

Tappade allt hopp nu :(

Gör inte det, du plussade väl sent med ditt andra barn? Jag håller alla tummar och tår!!
  • Charlizee
    Lottch3n skrev 2018-01-11 19:20:12 följande:

Sambon kom hem med ett digitalt test idag. Tycker ni det är värt att ta imorgon på bim?

Med dottern plussade jag på bim+1. Förra månaden fick jag ju svaga plus som slutade i missfall, men symtomen jag har nu påminner om både graviditeten med dottern och förra månaden.

Hade ni testat imorgon också?

Digitala kan väl vara lite sega så jag skulle försöka vänta någon dag till Håller tummarna för dig!! <3
  • Charlizee
    Lottch3n skrev 2018-01-12 08:19:04 följande:

Kunde inte hålla mig. Och det visade ?inte gravid?... usch detta tog hårdare på mig än jag trodde

Stor kram!! <3 Nya tag och om inte mensen kommit finns det fortfarande hopp, digitala kan vara sega...!
  • Charlizee
    A1610 skrev 2018-01-12 21:54:36 följande:

Så känner jag med. Första gången på 9 gånger som jag skippar ÄL stickor, då jag alltid så länge jag kan minnas har mol ca en halv dag då jag har ÄL. Plus att lärt känna sekretet osv. Och bara för det har jag inte känt något denna månad! Är på dag 16. Blir det inget imorgon så har det passerat obemärkt eller så vart det inget denna månad. Hur lång brukar din cykel vara?

Den brukar vara 28-29 dagar med ÄL mellan cd 14-16...

Din då?
  • Charlizee

Positivt på ÄL idag Haft väldigt tydliga ÄL känningar så hoppas på ett superägg

• Charlizee
    A1610 skrev 2018-01-13 11:29:52 följande:

Min cykel är 28-29 dagar och ÄL mellan 14-17. Vanligast 14-15. Haft stickor förut.Men hoppas på superägg för dig då!

Tempar du också? Tänkte kanske stickorna har missat ÄL?
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018