Inlägg från: Charlizee |Visa alla inlägg
  • Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Positivt ÄL test i söndags och NC sätter ut ÄL på lördagen?!? Vi myste lördag, söndag och måndag så hoppas det räcker oavsett... blir bara väldigt förvirrad hur NC kan sätta ut ÄL dagen innan positivt test?

• Charlizee
    Tumvante skrev 2018-02-14 07:37:02 följande:

Låter definitivt som ni gjort det ni kan. Vi träffade inte rätt dag själv pga resa, men jag plussade i morse

Men vad är det jag läser!?! GRATTIS fina du!!! Vilken ÄL+dag är du på?
  • Charlizee
    Tumvante skrev 2018-02-14 20:59:52 följande:

ÄL+10 :) tack så mycket :) håller tummarna för dig nu också!

Blir sååå himla glad för din skull!!

Magkänslan är att det inte tagit sig... men är ju tidigt än och jag vågar inte hoppas längre.
  • Charlizee

Kunde inte hålla mig utan testade för en stund sen, suck för detta känner jag nu... även om det är i princip omöjligt att plussa såhär tidigt vill jag bara grina

• Charlizee
    joannaq skrev 2018-02-17 17:44:35 följande:

Vilken dag är du på?

Bara ÄL +5/6 ungefär, så är ju på tok för tidigt men kan inte hålla mig...
  • Charlizee
    Meej skrev 2018-02-17 22:05:05 följande:

Åh, känner så mycket med dig! Hemskt det där..! Besvikelsen inte bara över resultatet utan på sig själv som var tvungen att gå och testa redan också..! Men det är ju för tidigt. Det behöver inte betyda någonting alls! Hoppet lever verkligen än!

Ja precis så är det, och när man väl börjat då kan man liksom inte sluta testa... hur ligger du till i cykeln?
  • Charlizee
    joannaq skrev 2018-02-17 23:23:12 följande:

Okey fast då kan det ju fortfarande vara positivt, så lugn nu :)

Ja man hoppas på det men den där magkänslan efter ett test vill ju gärna bita sig fast... vart i cykeln är du?
  • Charlizee

Är som sagt för tidigt och det är säkert något fel på testet men har jag blivit galen eller är det ett till svaaaagt streck!?

• Charlizee
    TouchOfRed skrev 2018-02-18 13:23:11 följande:

Jag ser ett svagt streck och tycker det ser blått ut!! :D åååh håller tummarna hårt hårt för dig!

Strecket är ljus ljusrosa, visst har väl testlagret röda streck?
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018