• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Rebeccccs

Jag har följt många månadstrådar men nu är första gången jag ska skriva i en:) Vi har en 2.5 åring och försöker skaffa syskon. 6e försöket nu. Har haft mycket symptomer efter varje ÄL men cykeln är kort, 25 dagar. Nu har jag börjat äta folsyra och zink-tabletter och ska börja med Progesteronkrämen, hoppas förlänga cykeln och få ägget att fästa. ÄL på söndag och BIM 3 februari. Vi har dels provat ha mycket sex, två ggr om dagen under ÄL, dels sex bara under ÄL. Hur ofta har ni sex? Det är en jävla väntan på ÄL men det värsta är testandet fram till BIM:(

• Jeex
    Josiesh skrev 2018-01-16 18:34:39 följande:

Jag hoppar också in här :) BIM 4/2 och sjätte försöket för oss.

BIM-lista:1/2 MammaKA4/2 hallonnpaj4/2 DaniellaCall 4/2 Jeex 

4/2 Josiesh5/2 epoxi 5/2 Regnkappa5/2 Neptun5/2 Erna906/2 Liten20187/2 Eal9210/2 Alexia9111/2 Gabriela1111/2 Tiiffany12/2 LunaLo 13/2- maria1992 16/2 BilliebluePlus-lista

Spännande att vi är så många nu med BIM 4/2 :)
  • Jeex
    Rebeccccs skrev 2018-01-16 18:41:15 följande:

Jag har följt många månadstrådar men nu är första gången jag ska skriva i en:) Vi har en 2.5 åring och försöker skaffa syskon. 6e försöket nu. Har haft mycket symptomer efter varje ÄL men cykeln är kort, 25 dagar. Nu har jag börjat äta folsyra och zink-tabletter och ska börja med Progesteronkrämen, hoppas förlänga cykeln och få ägget att fästa. ÄL på söndag och BIM 3 februari. Vi har dels provat ha mycket sex, två ggr om dagen under ÄL, dels sex bara under ÄL. Hur ofta har ni sex? Det är en jävla väntan på ÄL men det värsta är testandet fram till BIM:(

Vi försöker iaf minst varannan dag under den fertila perioden.
  • Lebbmusen

Hej!

Här hoppar jag gärna in!

Heminseminering igår 15/1, ÄL-smärtor idag och BIM 1/2.

Känns spännande att följas åt!

Älskade dessa BIM-trådar när jag väntade mina barn (Jan-14 och Mars-15)

• Lebbmusen

BIM-lista:

1/2 Lebbmusen

1/2 MammaKA

4/2 hallonnpaj

4/2 DaniellaCall

4/2 Jeex

4/2 Josiesh

5/2 epoxi

5/2 Regnkappa

5/2 Neptun

5/2 Erna90

6/2 Liten2018

7/2 Eal92

10/2 Alexia91

11/2 Gabriela11

11/2 Tiiffany

12/2 LunaLo

13/2- maria1992

16/2 Billieblue

Plus-lista

• hallonnpaj

Någon som blir yr innan ägglossning? Det snurrade som tusan inatt och blev helt svettig..

• maria1992
    hallonnpaj skrev 2018-01-17 06:48:10 följande:

Någon som blir yr innan ägglossning? Det snurrade som tusan inatt och blev helt svettig..

Jsg har nästan samma symtom vid äl som vid mens. Och blir yr vid både mens och äl så inte omöjligt
  • Jeex
    hallonnpaj skrev 2018-01-17 06:48:10 följande:

Samma här. Blir yr, kallsvettig och illamående. Brukar hålla i sig från två-en dagar innan äl och hålla på två dagar in i mensen. Så tröttsamt och jobbigt :/
  • Regnbågsmorsan

Hoppar in här från januari tråden. Mensen är över nu så nu är det dags att ladda om för nytt försök i Danmark nästa vecka förhoppningsvis.

Ska på klinikens rekommendation göra en äggledarspolning först. Nu på måndag. Hoppas allt står rätt till där.

• Rebeccccs

Lebbmusen, och vem som helst såklart, hur gör ni er heminseminering? Hur ofta har ni möjlighet? Sex resulterar alltför sällan i utlösning så testar heminsemination den här gången. Spruta, slang och benen upp mot väggen.

Svar på tråden BIM Februari