• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • EIJ90

Fick plus idag för första gången!!! (BIM 27/2 men testade först idag så hoppar in i tråden)

Lite orolig eftersom jag tycker jag har lite symptom och fick lite rosa/röda flytningar på pappret imorse. Sen visade stickan bara gravid 1-2 v, borde varit 2-3 v.

Borde jag vara orolig för mf?

• Jagvetdåinte
    EIJ90 skrev 2018-03-03 07:45:11 följande:

Fick plus idag för första gången!!! (BIM 27/2 men testade först idag så hoppar in i tråden)

Lite orolig eftersom jag tycker jag har lite symptom och fick lite rosa/röda flytningar på pappret imorse. Sen visade stickan bara gravid 1-2 v, borde varit 2-3 v.

Jag vill säga fölande. Du kan slappna av. Min syrra har fött fyra friska barn, blött i början av alla graviditeter å inte plussat förrän drygt en vecka efter bim å då har det alltid varit nycket svagt. Så tror inte det är konstigt. Är ju inte konstigt om två olika kissar har två olika hcg nivå heller! Min syrra hade inte heller några symptom förrän ungefär då hon plussade! STORT GRATTIS!! <3
  • bluegrass
    EIJ90 skrev 2018-03-03 07:45:11 följande:

Grattis!! Jag tror inte du behöver oroa dig! Gravtesten visar väl v efter befruktning och inte efter senaste mens? Så 1-2 betyder v 3-4 tror jag?

Själv testade jag idag igen på BIM -1. Ser en skugga på testen ( Graviditetskollen testa tidigt) som inte funnits förut. Det borde väl dock vara starkare idag om jag hade äl när jag tror. Så förmodligen spök, men ingen mens än så jag väljer att hoppas lite till!
  • skogsmamman3

Jag önskar att man kunde trolla fram ett sträck. Helt blankt el hur?

äl+ 11 inte nån symptom. blir o ställa in sig på mensen.
  • Theresu

Där kom tant röd på besök inatt. SÅ konstigt då jag alltid får mens dag 29 på söndagar efter att jag vaknat. Hinner med en till BIM 31/3 så stannar kvar i tråden. Så kul att följa alla som plussar. GRATTIS och hoppas att många till plussar!

BIM-lista

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi

2/3 Lindsey77, SweetDelight,

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac

4/3 Sofiaaaaaa, Bluegrass, fluffershy

5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun

6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A

7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina

8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92, frallanz

9/3 Josiesh

10/3 Långväntanefterdig,

11/3 Iekba

12/3 Lillefiddelin

13/3- maria1992

14/3 - H0nd3ndär

15/3 Hepphopp

16/3-Liiiinda90

17/3 - YaseminL, Anonym1891

18/3 Elsaida

20/3 LifeofBullshit

21/3 Litenoliv92, Vier

22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote]

26/3 Tredjebarnsladdis

27/3 Längtande95, FruBjörk

28/3 Jahaaja , sunshineinmylife, Liten 2018, Joannaq, Dimfrost

29/3 Jeex

31/3 Sooli, Thersu

1/4 Nicciz

Vi som har plussat :

24/2 carnations (BIM 1/3)

26/2 Joozzaan (BIM 3/3)

27/2 MissElin93 (BIM 3/3)

27/2 Lindsey77 (BIM 2/3)

28/2 PowerL (BIM 3/3)

1/3 Entriss (BIM 2-3/3)

• XAHHA92

Någon mer här som tempar? Jag har rätt mycket högre temp än vad jag brukar ha, som ni kan se på bilden. Någon som varit med om liknande? Är ej sjuk och tempar precis som man ska.
    Försöker bli gravid med första sedan maj 2016
  • Sooli
    Näckros skrev 2018-03-03 07:44:19 följande:

Jag fick mens igår. Bim +2 sjukt att det är så ledsamt att får mens nu för tiden. Önskade innerligt att jag kunde sluta tänka på det slappna av och bara låta det ha sin gång. Men varje gång äl närmare sig står jag där igen och flörtar igång maken :)

Tänkte att denna månaden struntar vi i det. Men kommer vi verkligen bry oss om lille pyret föds i december?

Jag tror faktiskt inte det.

Bim 27/3 igen då...

Vi har tänkt likadant men just nu vill vi bara ha ett barn så bryr mig inte. Mitt nya BIM blev 31/3 och BF blir 6/12. Därmed ingen risk för bebis på julafton iaf, hihi.
  • Lisa81molander
    XAHHA92 skrev 2018-03-03 09:30:16 följande:

Någon mer här som tempar? Jag har rätt mycket högre temp än vad jag brukar ha, som ni kan se på bilden. Någon som varit med om liknande? Är ej sjuk och tempar precis som man ska.

Enligt kurvan, så ser det it som du kan ha en graviditet på gång
  • YaseminL

Dum fråga kanske men en fråga till er som varit gravida tidigare:

Jag har ägglossning idag enligt NC och har kollat med CB digitala och fick glad smiley natten till igår/ igår morse. Jag och mannen myste till det den 26,28,1 och 2. Vi kommer inte kunna mysa idag. Tror ni att det räcker eller skulle ni försökt imorgon med?

Vill så gärna lyckas pricka in!

Kram

• Jagvetdåinte
    XAHHA92 skrev 2018-03-03 09:30:16 följande:

Ser ju väldigt lovande ut :) att den ökar, ligger den kvar där borde du ha goda chanser att vara gravid? :)
Svar på tråden BIM MARS 2018