BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Fick plus idag för första gången!!! (BIM 27/2 men testade först idag så hoppar in i tråden)
Lite orolig eftersom jag tycker jag har lite symptom och fick lite rosa/röda flytningar på pappret imorse. Sen visade stickan bara gravid 1-2 v, borde varit 2-3 v.
Borde jag vara orolig för mf?
Fick plus idag för första gången!!! (BIM 27/2 men testade först idag så hoppar in i tråden)
Lite orolig eftersom jag tycker jag har lite symptom och fick lite rosa/röda flytningar på pappret imorse. Sen visade stickan bara gravid 1-2 v, borde varit 2-3 v.
Där kom tant röd på besök inatt. SÅ konstigt då jag alltid får mens dag 29 på söndagar efter att jag vaknat. Hinner med en till BIM 31/3 så stannar kvar i tråden. Så kul att följa alla som plussar. GRATTIS och hoppas att många till plussar!
BIM-lista
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi
2/3 Lindsey77, SweetDelight,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac
4/3 Sofiaaaaaa, Bluegrass, fluffershy
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92, frallanz
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig,
11/3 Iekba
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär
15/3 Hepphopp
16/3-Liiiinda90
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92, Vier
22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote]
26/3 Tredjebarnsladdis
27/3 Längtande95, FruBjörk
28/3 Jahaaja , sunshineinmylife, Liten 2018, Joannaq, Dimfrost
29/3 Jeex
31/3 Sooli, Thersu
1/4 Nicciz
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3)
26/2 Joozzaan (BIM 3/3)
27/2 MissElin93 (BIM 3/3)
27/2 Lindsey77 (BIM 2/3)
28/2 PowerL (BIM 3/3)
1/3 Entriss (BIM 2-3/3)
Jag fick mens igår. Bim +2 sjukt att det är så ledsamt att får mens nu för tiden. Önskade innerligt att jag kunde sluta tänka på det slappna av och bara låta det ha sin gång. Men varje gång äl närmare sig står jag där igen och flörtar igång maken :)
Tänkte att denna månaden struntar vi i det. Men kommer vi verkligen bry oss om lille pyret föds i december?
Jag tror faktiskt inte det.
Bim 27/3 igen då...
Någon mer här som tempar? Jag har rätt mycket högre temp än vad jag brukar ha, som ni kan se på bilden. Någon som varit med om liknande? Är ej sjuk och tempar precis som man ska.
Dum fråga kanske men en fråga till er som varit gravida tidigare:
Jag har ägglossning idag enligt NC och har kollat med CB digitala och fick glad smiley natten till igår/ igår morse. Jag och mannen myste till det den 26,28,1 och 2. Vi kommer inte kunna mysa idag. Tror ni att det räcker eller skulle ni försökt imorgon med?
Vill så gärna lyckas pricka in!
Kram
Någon mer här som tempar? Jag har rätt mycket högre temp än vad jag brukar ha, som ni kan se på bilden. Någon som varit med om liknande? Är ej sjuk och tempar precis som man ska.