• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Iekba
    Asale skrev 2018-03-03 12:00:55 följande:

Lekba: haha samma här jag är nu på Äl +11 och jag har googlat så mycket så jag har typ läst varenda gravid sida på hela Internet! Imorgon Äl +12 och ska ta mitt andra test. På onsdag har jag troligtvis bim men vet faktiskt inte om det stämmer alls! Har bara räknat på måfå. Vad jag har fattat så är det ofta man kan få ett rätt svar två veckor efter ägglossning.

Igår mådde jag inte alls bra, är alltid JÄTTE TRÖTT! Har lite små värk då och då. Irriterad på allt typ. Jätte varm! Och känner av små illamående då och då. Inget kraftigt men lite lite!

Haha samma här.. blir alldeles snurrig.

Så otålig.. dagarna går så jääääkla långsamt! Har du testat med äl-test?

Åh! Håller tummarna inför imorgon!! Blir nog inte testa förrän på onsdag tidigast för mig..
  • Iekba
    PowerL skrev 2018-03-03 10:45:59 följande:

Plussade BIM-3, blöder nu på BIM :( och har jätteont... Så mest troligt tidigt missfall här :'(

Åh nej Håller tummarna att det inte är mf.
  • Asale

Lekba: haha ja otroligt otålig! Nej jag har inga Äl test hemma just nu.

Tack! Åh hoppas verkligen det blir positivt!

Jag ska testa på onsdag också om testet imorgon inte visar något. Håller tummarna för dig också!

• Aducia

Hej.

Jag hoppar in här. Jag och min pojkvän blev oplanerat gravida i november och tyvärr var det inte rätt tidpunkt då så vi tog beslutet att göra abort. Jag har fortfarande inte riktigt slutat blöda efter den aborten, på grund av mina p piller jag går på.

Men den 28 februari bestämde vi oss för att försöka skaffa barn då vi äntligen fått lägenhet och tiden passar bättre nu. Så jag slutade med mina piller, och förhoppningsvis avtar blödningarna snart. Har ingen koll på BIM men jag vill gärna följas åt om det är okej för er :)

Kram

• Iekba
    Asale skrev 2018-03-03 13:40:31 följande:

Lekba: haha ja otroligt otålig! Nej jag har inga Äl test hemma just nu.

Tack! Åh hoppas verkligen det blir positivt!

Jag ska testa på onsdag också om testet imorgon inte visar något. Håller tummarna för dig också!

Menade om du använde ägglossningstest när du hade din ägglossning inte nu.
  • Iekba

PMS-humöret från helvetet.. känner jag min kropp rätt så betyder det att mensen är på väg..

• PowerL

Nä inte så mycket. Inga klumpar. Men har jätteont och blir kanske värre snart? Gravtest visar fortfarande positivt. Vet inte vad jag ska tro...

• Asale

Lekba: haha jaha, men vissa har ju testat använda Äl test för graviditet haha!

Nej jag använde inga Äl test för jag fick ägglossningsspruta och hon sa att ägget behöver 12-24 timmar på sig att släppa. Den 20:e fick jag sprutan och läkaren sa vänta med att "mysa" tills den 21:a på eftermiddagen. Då hade vi redan myst dagen innan och sen den 21:a och då fortsatte vi 3 dagar till bara för att vara säker.

Men sedan dess har jag inte kännt mig som jag brukar. Jag brukar inte ha sån hör aktivitet i magen innan mens. Har jag mensvärk så kommer värken oftast när jag har fått min mens, typ en dag in eller så.

Sen brukar jag inte heller ha flytningar, brukar vara torr eller ha ofertila flytningar. Men nu är dom vattniga/vita.

Så förhoppningsvis blir det något av det här!

Det är inte försent förrän mensen kommit! Håll ut!

• Asale

Lekba: fick också av läkaren någon som heter Actisperm. Det är typ en gel som du trycker in (om du förstår hur jag menar) så det blir rätt Ph för spermierna och så dom har lättare att ta sig in. Så skulle man ha ofertila flytningar eller så så skulle Actisperm gelen göra så att det ändå blir som om du skulle haft fertila flytningar. Vilket kan vara avgörande för många.

• Jagvetdåinte
    Asale skrev 2018-03-03 14:31:07 följande:

Lekba: fick också av läkaren någon som heter Actisperm. Det är typ en gel som du trycker in (om du förstår hur jag menar) så det blir rätt Ph för spermierna och så dom har lättare att ta sig in. Så skulle man ha ofertila flytningar eller så så skulle Actisperm gelen göra så att det ändå blir som om du skulle haft fertila flytningar. Vilket kan vara avgörande för många.

Jag har köpt fertilitetsglidmedel som man sprutar in. Kan det vara något liknande?
Svar på tråden BIM MARS 2018