BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Alltså! Tänkte att jag skulle försöka va lugn och inte uppdatera denna sida 200000 ggr i minuten och inte tänka på eventuell graviditet men det fullkomligt KRYPER i hela kroppen!!! Haha
Är äl+3 då min kropp valde att ha äl en vecka senare... besvikelsen man kände av att all väntan blev ännu längre :( nåja, snart blir det min tur att testa!
Såå kul med så många + och gravsymtom!
Just nu känner jag lätt molande i magen men annars inget.. lite tidigt än..
Någon som ska testa imorgon?!
Bastamamman1: spännande att du också känner likadant. Då kanske jag inte håller på att bli galen ????
Jag försöker intala mig själv att det är för tidigt ännu! Och att jag faktiskt har kramper och nyp vid sidan av magen och någon slagt aktivitet i det området, jag har varit jätte trött!! Känner mig varm, mina händer är kalla (dom är aldrig kalla! Har alltid sjukt varma händer!) Jag kände mig yr idag när jag åt middag. Och så kom illamåendet när jag kände den parfym lukten.
Åh jag hoppas så sjukt mycket!!
Ligger i sängen och försöker fördriva tiden med att kolla på Youtube klipp på folk som gör graviditetstest och blir så glada osv osv och själv gråter jag åt dom klippen för det är ju så fint!
Nyfiken som man är ville jag se om det KAN komma ett plus redan nu (bim-5), o testade nu ikv (tänkte att jag plussade på eftermiddagsurin med sonen men det var på bim dagen), men tester nu ikv visade neg.... vet att det kanske är för tidigt ännu o se o speciellt inte på morgonurinet men nu sitter jag här, ledsen och irriterad för att jag inte väntade :(
Om jag inte är gravid, vad kan de då vara som gör att jag haft molvärk den senaste veckan? Skengravid?
Hej marstråden!
Nu äntligen slutat blöda efter en sjukt långdragen mens på typ 8 dagar inklusive spottings *suck* förra månaden fick jag tidig LH-stegring på dag 11 som och spottings som började på dag 21 och tillsammans med den här långdragna blödningen får det mig att tro att jag inte hade nån ägglossning men vem vet egentligen.
BIM typ 24 mars. Börjar bli såå trööttt på det här nu, kommer aldrig bli gravid känns det som
Hej marstråden!
Nu äntligen slutat blöda efter en sjukt långdragen mens på typ 8 dagar inklusive spottings *suck* förra månaden fick jag tidig LH-stegring på dag 11 som och spottings som började på dag 21 och tillsammans med den här långdragna blödningen får det mig att tro att jag inte hade nån ägglossning men vem vet egentligen.
BIM typ 24 mars. Börjar bli såå trööttt på det här nu, kommer aldrig bli gravid känns det som
Hej marstråden!
Hur länge har ni försökt? Det kommer komma ska du se <3
Har också hört att en långdragen mens kan vara ett tecken på utebliven ägglossning. Min är oftast 6 dagar, så funderar på om det är långt.. vet inte om jag får ägglossning ändå, med min pcos och långa cykler, men blev lite fundersam.
Ja det där med mensen har jag lyckats googla mig fram till men vet inte hur mycket sanning som ligger i det eller om det mest är spekulationer. Brukar ha 1-2 dagar spotting och 2-3 dagar mens oftast så det här var länge för mig... Får du nån behandling för din pcos? Då har man väl gott om äggblåsor i alla fall, alltid något!