• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • PowerL

Plussade BIM-3, blöder nu på BIM :( och har jätteont... Så mest troligt tidigt missfall här :'(

• Jagvetdåinte
    PowerL skrev 2018-03-03 10:45:59 följande:

Plussade BIM-3, blöder nu på BIM :( och har jätteont... Så mest troligt tidigt missfall här :'(

Beklagar :( <3 Det som blir jobbigt om man testar tidigt. Men tänk att du iaf lyckats bli gravid! Då tar det sig snart igen :)
  • SofiaS95
    PowerL skrev 2018-03-03 10:45:59 följande:

Va synd...blöder du ovanligt mycket?
  • SofiaS95

Nu närmar det sig för mig och jag börjar bli riktigt nervös! Bim på tisdag och brösten ömmar fortfarande. Det brukar avta ca 2 dagar före mens så är hela tiden så nervös att det ska försvinna! Fick vattniga flytningar idag då jag vakna men samtidigt kändes tappen mera öppen än tidigare så det gör att hoppet lite försvinner (brukar ha rätt tjocka flytningar före mens). Är bortrest och har inte tempmätarn med så vet inte om min temp sjunker.

• Iekba
    Hepphopp skrev 2018-03-02 20:03:14 följande:

Alltså! Tänkte att jag skulle försöka va lugn och inte uppdatera denna sida 200000 ggr i minuten och inte tänka på eventuell graviditet men det fullkomligt KRYPER i hela kroppen!!! Haha

Är äl+3 då min kropp valde att ha äl en vecka senare... besvikelsen man kände av att all väntan blev ännu längre :( nåja, snart blir det min tur att testa!

Såå kul med så många + och gravsymtom!

Just nu känner jag lätt molande i magen men annars inget.. lite tidigt än..

Någon som ska testa imorgon?!

Igenkänningsfaktor på den du! Man blir ju helt uppslukad! Hur fasiken gör man för att tagga ner? Haha
  • Iekba

Tror jag googlat sönder min telefon snart..

Men man analyserar ju verkligen allting.

Står ingenstans hur lång tid efter att ägget fästet som man får mätbar hcg i urinen. Vissas ägg fäster ju tidigare än andras så borde inte dessa personer kunna testa betydligt tidigare?

Hursomhaver, molvärk i samma styrka som jag brukar ha mensvärk. Konstigt med tanke på att det är en vecka kvar till BIM. Gick knappt att sova på mage inatt. Brösten är dock inte svullna, vilket i mitt fall är positivt då jag tidigare graviditet inte hade några symtom.

• Näckros
    Sooli skrev 2018-03-03 09:36:14 följande:

Vi har tänkt likadant men just nu vill vi bara ha ett barn så bryr mig inte. Mitt nya BIM blev 31/3 och BF blir 6/12. Därmed ingen risk för bebis på julafton iaf, hihi.

Nä det är sant! Nått likvärdigt för min del i så fall med bim 27/2

Kommer nog köra på ändå! Lycka till ;)
  • Asale

Lekba: haha samma här jag är nu på Äl +11 och jag har googlat så mycket så jag har typ läst varenda gravid sida på hela Internet! Imorgon Äl +12 och ska ta mitt andra test. På onsdag har jag troligtvis bim men vet faktiskt inte om det stämmer alls! Har bara räknat på måfå. Vad jag har fattat så är det ofta man kan få ett rätt svar två veckor efter ägglossning.

Igår mådde jag inte alls bra, är alltid JÄTTE TRÖTT! Har lite små värk då och då. Irriterad på allt typ. Jätte varm! Och känner av små illamående då och då. Inget kraftigt men lite lite!

• Jagvetdåinte
    XAHHA92 skrev 2018-03-03 09:30:16 följande:

Någon mer här som tempar? Jag har rätt mycket högre temp än vad jag brukar ha, som ni kan se på bilden. Någon som varit med om liknande? Är ej sjuk och tempar precis som man ska.

Jag tempar förresten oxå! Tempen sjönk rejält idag så blev lite deppig. Men brukar inte sjunka så här långt innan bim utan när tempen sjunler brukar min mens komma. Nu är tempen hög igen vilket den inte brukar vara om mensen är på g. Så får se imorgon om den går upp igen.

Svar på tråden BIM MARS 2018