BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Jag har tagit hundratals ÄL stickor och stavat, men inga positiva. Bara sett stegring. Ja, jag är säker på att jag haft ÄL. Nr 4 blev till trots negativa test.
Igår fick jag en rund ring, och idag fast gubbe. Varför fick jag inte en blinkande gubbe igår? Började jag testa för sent? För jag borde ju haft hög fertilitet igår?
Jag är i alla fall glad över mitt positiva test!!
Jag har tagit hundratals ÄL stickor och stavat, men inga positiva. Bara sett stegring. Ja, jag är säker på att jag haft ÄL. Nr 4 blev till trots negativa test.
Igår fick jag en rund ring, och idag fast gubbe. Varför fick jag inte en blinkande gubbe igår? Började jag testa för sent? För jag borde ju haft hög fertilitet igår?
Jag är i alla fall glad över mitt positiva test!!
Jaha, så man får en blinkande gubbe innan en fast? Va bra, hade ingen aning! Precis börjat med CB ältest, aldrig testat innan. Tog i morse och fick en ring. Tror jag har ÄL på sön om allt är sim de brukar. När kommer den blinkande gubben då visas ungefär? Brukar ni testa fler ggr om dagen?
Om jag förstått det hela rätt ska man testa med morgonurin varje dag. Egentligen ska det väl visas en blinkande gubbe några dagar före ÄL, sen fast gubbe. Jag hoppas jag hade en snabb stegring, gick ju från rund ring till fast gubbe på en dag. Borde ju varit fertil igår med... fick ingen blinkande gubbe igår...
Hej!
Hoppar in här?! Andra försöket med första barnet för vår del! Väldigt mycket skengravid innan förra bim, måste ha känt efter Väldigt mycket! Bim tidigast 2 mars. Har börjat med ägglossningstest denna månaden! Lycka till alla????
Hej gänget! Tredje försöket, första barnet här. Har använt mig av ägglossningstester och därför troligtvis prickat rätt dessa båda månader men ingen bebis förutom mycket skengravid och mensvärk i två veckor... :) vet att det inte är någon idé att bli orolig ännu men är man en otålig person så är det svårt... blev många gravida till slut i bim februari så hoppas på samma här. Lycka till <3