BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Det visar en blinkande gubbe när äl är på gång och det kan vara i upp till runt 5 dagar tydligen, min har blinkat I 3 dagar nu beräknad äl på lördag. Men detta gäller cb digital med två indikatorer så du har samma. Sen får man en fast gubbe då äl kommer att ske inom det närmsta dygnet :)
Hej gänget! Tredje försöket, första barnet här. Har använt mig av ägglossningstester och därför troligtvis prickat rätt dessa båda månader men ingen bebis förutom mycket skengravid och mensvärk i två veckor... :) vet att det inte är någon idé att bli orolig ännu men är man en otålig person så är det svårt... blev många gravida till slut i bim februari så hoppas på samma här. Lycka till <3
Var tvungen att dubbelkolla. Men har det med blinkade gubbe...
ÄL testet kan ju inte stämma fullt ut. Jag menar, har jag ÄL inom de närmaste 48 timmarna så skulle ett korrekt ÄL test gett blinkande gubbe igår? Dock var det första gången denna cykel jag testade, så då kan det ju inte avläsa någon stegring. Blev väl en snabb stegring inatt.
A okej, va tvungen å kolla å jag har inte den med blinkande gubbe (tyvärr). Men får kolla imornbitti igen och hoppas jag inte missar bara. Jag vill minnas sen tidigare att jag har snabb stegring :\.
Va precis inne på feb tråden och det är helt otroligt många som plussar nu. Måtte mars bli vår tur!! :)
Tack! Lycka till själv.
Nu har jag läst på lite mer om ÄL tester. Det står i info att man inte kan få positivt första dagen man testar eftersom testet först ska läsa av basnivån. Sen kan man få en fast gubbe dagen efter om testet finner en LH topp direkt.
Hej gänget! Tredje försöket, första barnet här. Har använt mig av ägglossningstester och därför troligtvis prickat rätt dessa båda månader men ingen bebis förutom mycket skengravid och mensvärk i två veckor... :) vet att det inte är någon idé att bli orolig ännu men är man en otålig person så är det svårt... blev många gravida till slut i bim februari så hoppas på samma här. Lycka till <3
Va tråkigt att höra att det inte blivit nån bebis, får hoppas på tredje gången gilt! Jag kör första försöket och är redan helt uppslukad i det, hoppas på att det går snabbt annars lär jag bli tokig, haha.
När har du bim nu i mars?:)
Hej!
Hoppades på att inte behöva gå med här haha! Men igår kom tant röd på besök (eller försöker hoppa igång iallafall) på BIM-3.
Bara att ta nya tag :)
Jag har ÄL beräknad den 1 mars och BIM 16 mars!
Hej!
Hoppades på att inte behöva gå med här haha! Men igår kom tant röd på besök (eller försöker hoppa igång iallafall) på BIM-3.
Bara att ta nya tag :)
Jag har ÄL beräknad den 1 mars och BIM 16 mars!