BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej igen allihop!
Jag har tagit lite FL-paus men och tänkte att jag skulle chilla och ha lite sval inställning till barnaskapandet. Är nu tillbaka i full galenskap!
Har ätit Letrozol, i onsdags på VUL och fick order om att ta Otrivelle-spruta torsdag kväll. Gjorde så. Sex i onsdags, igår och idag. Sen är det bara att vänta. Vaddå BARA? Det är under dagarna mellan äl och BIM som jag förvandlas till en bröstklämmande överanalyserande maniac. Och nu med Ovitrelle kan man inte ens tjuvtesta (blir falskt positivt och det pallar man ju ej!).
Ni är mitt enda hopp för att behålla förståndet!
Äntligen en fast gubbe på CB :)
Nu är de bekräftat att vi fick ännu en kemisk i februari, så 3 kemiska och ett mf nu då sedan i november....börjar bli lite tjatigt men vi hoppas på att Mars är våran månad :)
BIM mars:
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder
2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Joannaq, Neptun, Liten 2018
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss
4/3 Sofiaaaaaa
5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa
6/3 PowerL, Emhy89, hoefilter, Jeex, XAHHA92
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna
8/3 LillaMy08
10/3 Långväntanefterdig
12/3 Lillefiddelin
18/3 Elsaida
------------------------------------------
Vi som fått +
Jag hänger på!
BIM mars:
2/3 Meej, carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Joannaq, Neptun, Liten 2018
4/3 Sofiaaaaaa
8/3 LillaMy08
10/3 Långväntanefterdig
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
18/3 Elsaida
Vi som fått +
Nu är de bekräftat att vi fick ännu en kemisk i februari, så 3 kemiska och ett mf nu då sedan i november....börjar bli lite tjatigt men vi hoppas på att Mars är våran månad :)
BIM mars:
4/3 Sofiaaaaaa
8/3 LillaMy08
10/3 Långväntanefterdig
12/3 Lillefiddelin
18/3 Elsaida
Vi som fått +
Äntligen en fast gubbe på CB :)
Vad roligt!!
Du är två dagar efter mig då!! Kul att vara nästan lika. :)
Enligt Flo har jag också BIM 3/3, ha ha. Har lite oregelbunden cykel, så den gissar väl. Själv tror jag väl den 1:a eller 2:a.