• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Meej

BIM mars:

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder

2/3 carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun, Liten 2018, Jeex

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss, Joannaq

4/3 Sofiaaaaaa, Theresu

5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa

6/3 PowerL, Emhy89, hoefilter, XAHHA92

7/3 Meej, TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina

8/3 LillaMy08

10/3 Långväntanefterdig

12/3 Lillefiddelin

13/3- maria1992

17/3 - YaseminL

18/3 Elsaida

20/3 LifeofBullshit

------------------------------------------

Vi som fått +

• Meej
    Jeex skrev 2018-02-18 17:37:48 följande:

Men jösses vad jag stavar som en kratta :O

Ja, det är klart. Man kan ju aldrig veta hur man ska må efteråt och risken finns väl att allt blir lite dimmigt :) Men låter ju helt underbart att vara färdig och hittat det man vill bo i och kunna lägga tid på bebisverkstan istället :)

Precis, fick ta bort höger äggledare och tror absolut att det har påverkat mer än vad jag trodde. Nu när jag kollar tillbaka på mina cykler innan mitt X och då ligger dem på 28 dagar. Och nu från sep-jan har dem legat på runt 32-36. Och nu är den tillbaka på 28 dagar igen om den håller sig till planen ;)

Såg att du fick ett starkt test. så roligt :) När har du bim i så fall ?

Skönt om cykeln börjar återvända till hur den var! Det är ju verkligen inte konstigt att det tar tid för kroppen att ställa om efter en sådan grej. Hoppas hoppas att det är sista månaden du behöver fundera på cykellängd nu!!

Jag var tvungen att testa igen nu eftersom både tester och temp varit så konstiga, men det var två starka streck på det här testet också! Nästan lika glad över det som om jag hade plussat! Överreagerar helt klart..! ;P
  • Meej
    Jeex skrev 2018-02-18 17:37:48 följande:

Såg att du fick ett starkt test. så roligt :) När har du bim i så fall ?

Ny BIM blir nog 7/3 om ÄL bara sker som utlovat :)
  • Zandylina
    Jeex skrev 2018-02-18 17:43:28 följande:

Ser att det är ett svagt streck. Är det ett tag kvar till din beräknande äl så du hinner få en stegring och ett positivt test ?

Jo enligt appar så har jag ej ägglossning förrens runt 20-21feb så några dagar kvar, har aldrig innan använt ägglossningstest så ej hundra på hur dem funkar. Men hoppas på bästa å hellre för mkt mys än för lite hehe.
  • joannac
    Grynet89 skrev 2018-02-18 17:29:22 följande:
    Jag bör ha äl tyyyp 28/2 eller 1/3! Och du? Hoppas att det går bra för oss <3
    Borde ha äl nån gång mellan 19 - 23 feb :) NC appen säger 23/2. Vi ligger i redan nu och följer upp med lh test så vi borde lyckas pricka den!
    Ja det hoppas vi verkligen! <3
  • Jeex
    Meej skrev 2018-02-18 18:05:30 följande:
    Skönt om cykeln börjar återvända till hur den var! Det är ju verkligen inte konstigt att det tar tid för kroppen att ställa om efter en sådan grej. Hoppas hoppas att det är sista månaden du behöver fundera på cykellängd nu!!

Jag var tvungen att testa igen nu eftersom både tester och temp varit så konstiga, men det var två starka streck på det här testet också! Nästan lika glad över det som om jag hade plussat! Överreagerar helt klart..! ;P
    Ja, hade varit en sådan lycka om det hade tagit sig denna gången :)

Men det tycker jag att du gör helt rätt i att bli glad. Jag blir likadan över ett positivt äl-test. Men jag tror man blir extra glad när man har några skumma cykler, och lättnaden man känner när det funkar. Jag säger tummen upp för att bli överdrivet glad :) 

Men då ligger vi inte allt för långt ifrån varandra när det gäller bim.
  • PowerL

BIM mars:

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder

2/3 carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun, Liten 2018, Jeex

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, SofiaS95, Entriss, Joannaq, PowerL

4/3 Sofiaaaaaa, Theresu

5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa

6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92

7/3 Meej, TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina

8/3 LillaMy08

10/3 Långväntanefterdig

12/3 Lillefiddelin

13/3- maria1992

17/3 - YaseminL

18/3 Elsaida

20/3 LifeofBullshit

------------------------------------------

Vi som fått +

• Jeex
    Zandylina skrev 2018-02-18 18:17:05 följande:
    Jo enligt appar så har jag ej ägglossning förrens runt 20-21feb så några dagar kvar, har aldrig innan använt ägglossningstest så ej hundra på hur dem funkar. Men hoppas på bästa å hellre för mkt mys än för lite hehe.
    Ja men då har du ju några dagar på dig att få ett positivt test :) Håller med dig, hellre för mycket än för lite :)
  • PowerL

Ändrade mitt BIM då jag tydligt kände av äl igår. Två dagar efter positivt ältest. Så nu är man på äl+1 och bara väntar

• MaalinJ
    Zandylina skrev 2018-02-18 16:33:41 följande:

Mjo möjligt men är också så att min ägglossning enligt två av mina mens appar ska komma runt den 20-21 så tror jag kan lita rätt bra på dessa tester eftersom var blankt (ett streck bara) i förrgår när testade.

Ja det skadar ju inte att köra på :D på mina test så står det att äl-testerna är negativa så länge inte det första sträcket är minst lika starkt som kontroll sträcket. Jag borde också närma mig ägglossning men testet idag visade ett svagare sträck än som tidigare dagarna :/. Men jag vet inte ens om jag kommer att ha ägglossning den här månaden.
Svar på tråden BIM MARS 2018