• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Emhy89
    sofiaaaaaa skrev 2018-02-20 11:08:27 följande:
    Urinet inte ruiner :p
    Förstår din frustration och lider med dig..
    Det enda jag egentligen kan ge svar på att B-vitaminerna färgar bara av sig på urinen, det ändrar inte koncentrationen. Har nämligen likadant själv. Ju mer jag kissar desto mer späder jag ut färgen dock, men det stör inte koncentrationerna av annat i urinen.
  • Jagheteralma

Hej!

Denna månaden har jag kört med apiforce sen första mensdagen. Började testa med cb äl dubbel hormonindikator väldigt tidigt redan cd8.

Har haft rund tom ring fram till idag (cd12) då jag direkt fick fast glad gubbe!

Jätte tidigt alltså! Kan man lita på detta eller kan apiforce påverka hormonerna på nåt sätt att den kan ge falskt resultat eller att äl kommer tidigare?

Nån som vet?

/ förvirrad

• Jeex
    Regnkappa skrev 2018-02-20 09:56:02 följande:

Alltså ny får det ju vara nog. Jag sitter på BIM -10 (!) och är besviken för att jag inte känner några symtom. HUR ska jag orka vänta in en rimlig tid att testa? Jag har dessutom ett självständigt jobb så det finns gott om utrymme att sitta och känna efter.

Era bästa tips för att palla denna väntan? Kanske en present varje dag? Hehe

Åh vad jag förstår dig. Har 10 dagar kvar till BIM och det börjar klia lite i fingrarna och vill veta NU ;) Som tur är vi mitt uppe i en flytt som gör att tiden går och att testtankarna skingras lite.
  • sofiaaaaaa
    Emhy89 skrev 2018-02-20 11:21:00 följande:

Förstår din frustration och lider med dig..

Det enda jag egentligen kan ge svar på att B-vitaminerna färgar bara av sig på urinen, det ändrar inte koncentrationen. Har nämligen likadant själv. Ju mer jag kissar desto mer späder jag ut färgen dock, men det stör inte koncentrationerna av annat i urinen.

A tack snälla <3. A men va skönt då vet jag de iaf.
  • Baraentilligen

Ca 9 dagar till bim, men brukar småblöda dagen/dagarna innan så ca en vecka tills jag kan börja ana något. Tror dock inte att det här är min månad men aldrig vet man (: Blir en bra överraskning isåfall! Innan veckan än slut borde ägget ha fäst åtminstone ifall jag är/blir gravid?! Nå, håller tummarna för alla!! Fjärde försöket, fjärde barnet skulle sitta ganska fint ;)

• MaalinJ

Nu är det 14 dagar sen jag fick min mens och äl-testerna är fortfarande negativa. Känner som sagt lite lite symtom på ägglossning men inte alls så som det ska vara. Är så besviken. Nu hoppas jag på att jag får min mens i mars också så den inte försvinner igen.

• joannaq
    Nineteennintyfive skrev 2018-02-20 14:44:28 följande:

Hoppar in här då jag fick min mens idag. BIM 22/3 såååå långt kvar!

Välkommen även om det va surt att mensen kom :(
  • Lindsey77

Är det någon som fått positivt på ÄL test, och inte det har stämt med mensen? Dvs om man har en lutealfas på 14 dagar, och så har mensen inte dykt upp trots ÄL test. Alltså att man ändå fick ÄL senare, och inte testet stämt...?

Jag har svårt med tilliten till ÄL test. Har ju blivit gravid trots negativa test. Nu blev det ju positivt med digitalt för första gången... jag känner ingenting och verkligen försökt analysera flytningar. De var ju lite vattniga ÄL dagen, om det nu var ÄL.,.

• sofiaaaaaa
    Lindsey77 skrev 2018-02-20 19:23:16 följande:

Är det någon som fått positivt på ÄL test, och inte det har stämt med mensen? Dvs om man har en lutealfas på 14 dagar, och så har mensen inte dykt upp trots ÄL test. Alltså att man ändå fick ÄL senare, och inte testet stämt...?

Jag har svårt med tilliten till ÄL test. Har ju blivit gravid trots negativa test. Nu blev det ju positivt med digitalt för första gången... jag känner ingenting och verkligen försökt analysera flytningar. De var ju lite vattniga ÄL dagen, om det nu var ÄL.,.

Jag har inte heller någon tillit till ÄL test. Känns skönt och höra att du har plussat trots neg test. Då finns det hopp för mig :).

Är din mens sen nu?
Svar på tråden BIM MARS 2018