BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hoppar in här! Har troligtvis bim i början av mars, men är lite oklart då jag även har pcos, så det kan diffa ganska rejält. Men sett till tidigare cykler är det hyfsat troligt. Hade liknande äl under veckan som gick och var inte så hurtiga gällande sexandet men hoppas på att det räckte. Har eventuellt chans imorgon också, så ska försöka få till det då (nu var det tyvärr fyra dagar sedan sist då vi är sjuka). För att presentera mig vidare är jag 29 år och har en 2,5åring med samma man :) ska lusläsa tråden lite och se vilka fler som är här. Håller tummarna för er alla!
Tack! :) har du haft ÄL än?
Så tråkigt om det var ett MF :( Men i så fall är det ju en väldigt bra förklaring till varför din kropp beter sig lite annorlunda. Tycker det låter bra att ni kör på varannan dag :)
Jo men jag mår ganska bra. Lite trött och lite illamående, vilket jag brukar känna av vid äl och tempen steg ganska ordentligt idag. Så känner mig ganska positiv till att äl kommer ske denna månaden. Dock lite stressad över att vi bara fick till det två gånger då vi är mitt uppe i en flytt.
Ja, väldigt fascinerande och intressant :) Så sorgligt att man faktiskt inte får lära sig mer om kvinnans kropp i skolan.
Nej, jag tror inte det. Inga positiva LH-test i vilket fall. Tempen hoppar lite upp och ned konstigt nog. Borde haft ÄL i mitten på veckan som gått dock, så något knas är det.
Okej. Håller tummarna att du får ägglossning snart! Har NC satt ut någon dag?
Verkligen. Men det känns ju som att det är på väg åt rätt håll nu. Så det kanske är bättre när våra barn växer upp och har sexualundervisning. Hoppet finns!
Det ska ju räcka om det är välplacerade gånger! :) Håller tummarna för dig (er)! Flyttar ni till större?
Ja verkligen. Om inte annat så har man lärt sig väldigt mycket själv och kan föra den infon vidare till sina barn :)
Ja, vi fick till det två dagar och en dag innan äl så chanserna är väldigt goda :)
Ja, vi flyttar till en trea. Känns skönt att ha det avklarat :)
Äl igår eller i förrgår så nu är det bara att vänta ca 10 dagar. Börjar alltid småblöda innan mensen så det borde ske i slutet av månaden.
Håller tummarna för er alla!
Verkligen! Kan inte alla göra en snabbpresentation så vi vet vilka som är här inne? :)
Själv är jag 40 år, har fyra barn. Försökt med femman sen aug -17. Fick missfall i december.
Ja, det är det ju verkligen. Vi gjorde inte det innan vårt första utan bodde kvar i en två som jag trodde att vi skulle kunna bo i tills hon fyllde två eller så.. Hade aldrig kunnat föreställa mig hur mycket plats ett barn (not. ett barns saker) skulle behöva..!
Håller tummarna för dig!