BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Cd 37 idag.. fortfarande ingen ägglossning. Börjar lessna på detta :(
Lindsey- vad tråkigt med ditt missfall!!
Min mamma fick fem barn efter 35 och var 42 när hon blev gravid med femte, så jag hoppas att jag ärvt hennes fertilitet . Och min syster 41 år fick just sin fjärde. Jag tycker att så pass många får barn efter 40 så jag blev ändå förvånad över siffrorna.
Jag kunde inte se ditt test, men lät ju väldigt spännande!! Jag var aldrig fått ngt torksträck, när det har synts ngt så jag jag varit gravid. Tror och hoppas att du är det!
Från ingenstans kom världens metallsmak i munnen!! Någon mer? Gravtecken??
Haha analyserar allt
Haha analyserar allt
Haha analyserar allt
Miirree: har samma som dig, lite värk vid livmodern och ländryggen. Igår kände jag ett hugg vid livmodern. Annars har jag haft dåligt humör och när jag ligger ner så känns det som ett konstant tryck innifrån nedan för navelhöjd typ (konstig känsla).
Men det är typ det. Har inte så mycket annat. Är på Äl +7 idag.
När jag läser om alla som har sjukt ont i brösten, mår illa, är yra, känner lukter osv. Så tappar jag typ mitt hopp om att vara gravid... Haha så kul hur man blir påverkad av denna tid!
Nu längtar jag bara tills helgen så jag kan testa!
Flyttar fram listan
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi
2/3 Lindsey77, SweetDelight,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL, joannac
4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun, Dimfrost
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92, Vier
22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote
28/3 Jahaaja
1/4 Nicciz
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3)
Asale: haha känns som att vi ligger på samma nivå. Högg till i min livmoder igår med:o
Tänkte testa på måndag ifall jag fortfarande har känningar! Håller tummarna!
Har sådana stickor som mäter tidigt från 10.. Men måste det va morgonurin då? Har bim 3/3
Har sådana stickor som mäter tidigt från 10.. Men måste det va morgonurin då? Har bim 3/3