• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • aleakim90

Jag är 27 år och sambon snart 34. Detta är vårt första försök :) skriver in mig i bimlistan.

BIM-lista:

1/4 Meemelie

2/4 Norrlänska, Eal92, Elizai 

4/4 Baraentilligen, PowerL, Mrs-A, Milian03, XAHHA92, aleakim90

5/4 Lebbmusen, Kiwi92, soooooofia

• bluegrass

Hej!
    Även jag hoppar in här från marstråden. Plussade i söndags och ringde tom MVC för att boka tid igår. Men idag i V4+4 började jag blöda och testen visar redan negativt. Supertråkigt!
    Men vi får ta nya tag och satsa på decemberbebis!

Vet någon hur man vet när man har BIM efter missfall? Ska jag räkna en cykel från idag när jag började blöda?
    Har tre barn, men aldrig tidigare haft missfall, så jag har ingen koll.

• Milian03
    bluegrass skrev 2018-03-08 17:43:28 följande:

Hej!

Även jag hoppar in här från marstråden. Plussade i söndags och ringde tom MVC för att boka tid igår. Men idag i V4+4 började jag blöda och testen visar redan negativt. Supertråkigt!

Vet någon hur man vet när man har BIM efter missfall? Ska jag räkna en cykel från idag när jag började blöda?

Beklagar!

När jag var med om ett tidigt missfall förr så var det som en vanlig mens och ägglossningen kom igång som vanligt efter det. Så du kan säkert räkna från din första blödningsdag :)
  • Lindsey77
    bluegrass skrev 2018-03-08 17:43:28 följande:

Hej!

Hände precis samma sak för mig. :(

Tyvärr hände det även mig i december. Trodde inte att det skulle rubba cykeln pga av att det var så tidigt. Men min ÄL kom 10 dagar senare än vanligt efter det missfallet. Men vissa får säkert ÄL som vanligt, behöver ju inte bli så. Jag räknade från det att jag började blöda.
  • Norrlänska
    Milian03 skrev 2018-03-08 00:29:05 följande:

Hur gamla är ni här inne och hur länge har ni försökt?

Har ni barn sen innan?

Jag och mannen är 33 år gamla.

Jag har ett barn sen tidigare och han har två.

Nu vill vi ha ett gemensamt :) :)

Jag är 36 och maken är 38, vi har en tös som fyller 6 år i april.

Tog ut spiralen i nov - 17 så sedan dess har vi försökt utan några positiva resultat.
    =)
  • Milian03
    Norrlänska skrev 2018-03-08 20:17:15 följande:

Jag är 36 och maken är 38, vi har en tös som fyller 6 år i april.

Tog ut spiralen i nov - 17 så sedan dess har vi försökt utan några positiva resultat.

Då hoppas vi på denna månaden :D
  • Milian03

Jag har precis köpt hem gurkörtsolja. Det ska tydligen vara bra för hormonbalans, mot pms och den är rik på GLA som ska vara bra för fertiliteten. Blir att prova den denna månaden :)

• bluegrass
    Lindsey77 skrev 2018-03-08 19:58:39 följande:
    Hände precis samma sak för mig. :(

Tyvärr hände det även mig i december. Trodde inte att det skulle rubba cykeln pga av att det var så tidigt. Men min ÄL kom 10 dagar senare än vanligt efter det missfallet. Men vissa får säkert ÄL som vanligt, behöver ju inte bli så. Jag räknade från det att jag började blöda.
    Så himla tråkigt att du fick MF igen. Jag beklagar! Vi får hålla tummarna för att december är vår månad och att graviditeterna stannar denna gång!
  • bluegrass
    Milian03 skrev 2018-03-08 19:45:08 följande:
    Beklagar!

När jag var med om ett tidigt missfall förr så var det som en vanlig mens och ägglossningen kom igång som vanligt efter det. Så du kan säkert räkna från din första blödningsdag :)
    Tack! Jag hoppas att cykleln kommer igång som vanligt när jag slutar blöda.
Svar på tråden BIM april 2018