• ansano91

Bim Maj 2018

Jag såg ingen tråd för bim i maj så jag tänkte att jag startar en! Detta är mitt första inlägg här på familjeliv då jag bara har varit inne här och läst tidigare. Jag och min fästman har varit tillsammans i 12 år. Nu är jag 27 och han 26 och vi har precis börjat försöka med första barnet. I januari och februari blev det inget så nu inväntar vi äl i april av två anledningar, min sambo är född i december och har aldrig gillat det och jag själv håller på att ställa in mediciner anpassat för graviditet då jag precis har blivit diagnostiserad med en reumatisk sjukdom. Berätta gärna lite om er själva och häng på i den här tråden!

• Svar på tråden Bim Maj 2018
  • FrökenUtter
    Jefare1 skrev 2018-05-20 08:54:44 följande:

Fyller på med ett plus till! 3:e aktiva försöket efter MA i november 17.

BIM -2 idag. Sååå glad, nu hoppas vi på att allt går vägen : )

Wow! Grattis!! Så härligt :)
  • FrökenUtter
    Nicci91 skrev 2018-05-19 19:10:22 följande:

Vad tråkigt att du inte fick se ett plus, men som sagt betyder det ju såklart inte att det är kört denna gång<3 Håller mina tummar för dig och hoppas att den dumma mensen håller sig borta:D

Hur har det gått för dig? Testade du idag eller avvaktar du?
  • Jefare1
    FrökenUtter skrev 2018-05-20 09:15:13 följande:

Wow! Grattis!! Så härligt :)

Tack så mycket! Hur går det för dig?
  • gabspo
    Iväntanpåtrean skrev 2018-05-19 19:49:04 följande:

Haha, men om du beställer ett gäng billiga tester ikväll så kan du "slösa" testet du har hemma den 21a och är det inte positivt så hinner det komma ett gäng tills den 24! Eller ja, även om det är positivt kanske du vill göra några till för att verkligen fatta.

Jag har BIM först den 29e, men tänkte testa nästa söndag, på äl+14. Tror inte att det tagit sig sig den här månaden, men hade varit en fin morsdagspresent om det dök upp ett plus då...

Stort grattis till alla som plussat de senaste dagarna! :D

Ja det är sant! Har lite molvärk idag och mådde hastigt illa precis innan frukost, tror jag väntade för länge med att äta haha. Så jag blev hoppfull idag igen.

Åh håller tummarna att du får en sån fin morddagspresent! <3
  • Nicci91
    FrökenUtter skrev 2018-05-20 09:19:31 följande:

Hur har det gått för dig? Testade du idag eller avvaktar du?

Tog ett tidigt test imorse<3

Längtar till bim då jag hoppas kunna ta ett digitalt!
  • FrökenUtter
    Jefare1 skrev 2018-05-20 09:26:04 följande:

Tack så mycket! Hur går det för dig?

Inte vågat testa idag igen! Eftersom jag hade under 10 igår och det ökar med ca 50 % per dag (om jag hade varit gravid) så är det ju verkligen ingen idé att ta ett digitalt som detekterar 25. Och något mer tidigt test hade jag inte! Nästan lite skönt att vara tvungen att avvakta :) Har du haft några symtom?
  • FrökenUtter
    Nicci91 skrev 2018-05-20 09:39:15 följande:

Men åh! Grattis till dig också!! Vilken söndag!
  • Nicci91
    FrökenUtter skrev 2018-05-20 09:47:45 följande:

Men åh! Grattis till dig också!! Vilken söndag!

Tack så mycket!<3 Eller hur! Jag ska hålla mina tummar för att du också snart får ditt plus!:)
  • Jefare1

Stort grattis!

Stort grattis!
  • Längtar såå

Nu känner jag mig uppgiven. Det känns som att mensen kommer snart! Testen visar negativt och detta var vårt tionde försök och jag tycker att vi har prickat in äl varje gång även med äl-test. Jag börjar fundera på om något är fel. Jag har varit med om ett kejsarsnitt och har gjort två koniseringar, kan detta påverka? Funderar på att mvc. Känner mig uppgiven. Min man säger att det blir om det är meningen så, själv längtar jag ihjäl mig. Jobbigt att se gravida magar och bebisar runt omkring, vi vill också ha en liten goding!!