• ansano91

Bim Maj 2018

Jag såg ingen tråd för bim i maj så jag tänkte att jag startar en! Detta är mitt första inlägg här på familjeliv då jag bara har varit inne här och läst tidigare. Jag och min fästman har varit tillsammans i 12 år. Nu är jag 27 och han 26 och vi har precis börjat försöka med första barnet. I januari och februari blev det inget så nu inväntar vi äl i april av två anledningar, min sambo är född i december och har aldrig gillat det och jag själv håller på att ställa in mediciner anpassat för graviditet då jag precis har blivit diagnostiserad med en reumatisk sjukdom. Berätta gärna lite om er själva och häng på i den här tråden!

• Svar på tråden Bim Maj 2018
  • Liiiinda90
    Emhy89 skrev 2018-05-20 15:33:18 följande:

Ser ni, eller inbillar jag mig?

BIM -6, dagskiss. Predictor Early.

Jag ser :)
  • Liiiinda90

Jag ser :) 2 streck
  • Liiiinda90

Jag ser :) 2 streck
  • Phines92

Jag ser, grattis! :)
  • 91sarah

Har alla ni som plussat haft tydliga tecken på ev graviditet, som t.ex. ömma bröst, illamående... Eller hur har det varit innan?

• Daphodil

91sarah - När jag plussade med min dotter hade jag mensvärk om kvällarna och var sanslöst kvällstrött

• Phines92
    Daphodil skrev 2018-05-20 21:14:39 följande:

Alltså jag ser ett svagt streck och undrar om NÅGON annan ser det?

Jag ser något som kan vara ett svagt svagt streck. När har du BIM? :)
  • Daphodil
    Phines92 skrev 2018-05-20 21:34:04 följande:

Jag ser något som kan vara ett svagt svagt streck. När har du BIM? :)

Tack, du ger mig hopp! BIM om 3 till 5 dagar. Till saken hör att jag blödde ganska rejält en vecka innan BIM, men innan blödning fanns inte ens en skugga på testen. Så jag försöker blunda för att det skulle varit extremt tidig mens (aldrig skett förr) eller tidigt missfall, och hoppas lite naivt på atypisk nidis.