• SL185

Bim Maj 2018

Sophie_A skrev 2018-05-05 20:18:36 följande:

Tack snälla! Vi får se helt enkelt, försöker sänka mina förhoppningar :) Hur går det för dig?

Min äl är förbi för denna månad, så nu börjar den lååånga bim väntan, vi fick tyvärr inte till det så mkt under äl så vi får se :)
  • SL185
    LovaViola skrev 2018-05-06 09:56:10 följande:

Så roligt med alla plus i denna tråd! Man blir helt glad när man går in här :)

Nu är min äl slut för denna gång. Har haft väldigt mycket äl-smärt, det har dragit och slitit och varit nästan olidligt. Jag körde med några äl-stickor denna gång och vi började nog ha sex lite för tidigt tyvärr.. för när stickorna visade positivt så var vi helt slut och sambon la sig tidigt två kvällar i rad (antagligen dagen innan äl och dagen för äl) då han var helt slut av sin pollenallergi. :( så jag hade inte mage att väcka honom. Så jag räknar inte med att det blir ngt denna månad.. tyvärr.

Att ha sex typ tre dagar innan äl kan ju inte ge ngt.. eller hur?!

Jag förstår dig precis, men man vet aldrig, min äl är oxå förbi nu och vi fick inte till det så mkt heller, mannen fick prestationsångest 2-3 dagar. Återstår att vänta o se, man vet aldrig :) men man vågar inte hoppas för mkt heller
  • SL185
    Lindsey77 skrev 2018-05-06 10:56:36 följande:

Grattis till alla som fått plus!!

Här har jag noll koll på min cykel denna månad. Brukar ha full koll eftersom jag fått positivt på ÄL test flera månader i rad nu.

Denna månad var det inga utslag på ÄL test, varken sticka eller digitalt. Kanske såg en ökning på stickan förra helgen. Hade kanske ÄL flytningar förra helgen. Eller så har ÄL uteblivit.

Ingen aning när jag har BIM, känns lite tråkigt att inte ha något mål. Tiden mellan ÄL och BIM är jobbig väntan.

Tog ett gravtest imorse. Negativt. Tror jag vände och vred på det minst i en kvart. :) Till slut ser jag ett grått streck, jag är expert på att tro mig se streck. Ibland har det dock stämt, men ibland har jag sett i syne, hi hi

Vilken cykeldag är du på? Äl är kanske förskjutet!
  • SL185
    niiskuneiti skrev 2018-05-06 14:30:54 följande:

BIM+1, ingen mens och just inga känningar. Lite molvärk ibland men snabbt övergående. Haft såhär tidigare en gång och då kom mensen två dagar sent fast den alltid är till punkt och pricka. Vill testa men vågar inte ifall det är negativt..

Gud va spännande! Testa imorgon? :) alla får inte känningar så tidigt, jag kände ingenting första veckan i min förra graviditet nyligen (slutade i missfall). Andra veckan var jag dock kissnödig hela tiden, särskilt under nätterna
  • SL185
    niiskuneiti skrev 2018-05-06 16:33:08 följande:

Jag sprang på wc väldigt mycket igår, var kissnödig mest hela tiden. :D Jag minns inte hur jag kände i första graviditeten men i andra hade jag mycket molvärkt. Känns bara som jag inte alls e gravid nu. Får se :D

Det låter lovande iaf :) det kommer när man minst anar det. Håller tummarna för er nu :)
  • SL185
    Linneisen skrev 2018-05-08 07:27:26 följande:

Jag är gravid! Eller?? Det digitala visade negativt men det där kan väl inte vara ett spökstreck!? Det var svårt att få ett bra kort så jag redigerade ljuset lite, men strecket ser ut sådär för mig i verkligheten.

Jag ser ingenting tyvärr, men tittar från mobilen, vet inte om det gör nån skillnad. Testa igen om 2 dagar? :) vet att det är svårt att hålla sig! Håller tummarna för ett klart o tydligt plus!
  • SL185

Jag har fått svampinfektion, fick det troligtvis samma dag som äl eller eventuellt dagen efter. Vi har myst ett par dagar innan äl. Man får ju väldigt torra slemhinnor av svamp.. Tror ni att det kan förstöra processen på nåt sätt?

Började ta vagiatorier igår.. kommer ta 3 st sammanlagt.

• SL185
    Esmes skrev 2018-05-08 17:33:59 följande:

Tror inte att en enstaka svampinfektion kan påverka alls. Däremot är det väl inte bra med långvariga svampinfektioner. Bra att du behandlar den så försvinner den förhoppningsvis snabbt.

Hoppas det! Tack för ditt svar <3
  • SL185
    Linneisen skrev 2018-05-08 17:50:30 följande:

I verkligheten syns det. Sambon ser också. Det kan vara spök, men jag tror inte det. Direkt när jag såg det imorse så sa jag "jag är gravid!" Behövde inte vända o vrida på det eller nåt.

Hoppas på säkrare resultat snart!

Ja hoppas!! Det är ju tydligt om man inte behöver anstränga sig o vrida o vända för att se. Sen blir det ju sämre på bild. Det låter lovande iaf :) <3
  • SL185
    Linneisen skrev 2018-05-08 20:29:05 följande:

Ja det var svårt att ta kort på det och sen försämras kvalitén här i forumet väldigt mycket.

När har du bim? :)

19 maj..har dock inte stora förhoppningar, men det hade varit så underbart att få ett plus :)
Svar på tråden Bim Maj 2018