Bim Maj 2018
Tack snälla! Vi får se helt enkelt, försöker sänka mina förhoppningar :) Hur går det för dig?
Tack snälla! Vi får se helt enkelt, försöker sänka mina förhoppningar :) Hur går det för dig?
Så roligt med alla plus i denna tråd! Man blir helt glad när man går in här :)
Nu är min äl slut för denna gång. Har haft väldigt mycket äl-smärt, det har dragit och slitit och varit nästan olidligt. Jag körde med några äl-stickor denna gång och vi började nog ha sex lite för tidigt tyvärr.. för när stickorna visade positivt så var vi helt slut och sambon la sig tidigt två kvällar i rad (antagligen dagen innan äl och dagen för äl) då han var helt slut av sin pollenallergi. :( så jag hade inte mage att väcka honom. Så jag räknar inte med att det blir ngt denna månad.. tyvärr.
Att ha sex typ tre dagar innan äl kan ju inte ge ngt.. eller hur?!
Grattis till alla som fått plus!!
Här har jag noll koll på min cykel denna månad. Brukar ha full koll eftersom jag fått positivt på ÄL test flera månader i rad nu.
Denna månad var det inga utslag på ÄL test, varken sticka eller digitalt. Kanske såg en ökning på stickan förra helgen. Hade kanske ÄL flytningar förra helgen. Eller så har ÄL uteblivit.
Ingen aning när jag har BIM, känns lite tråkigt att inte ha något mål. Tiden mellan ÄL och BIM är jobbig väntan.
Tog ett gravtest imorse. Negativt. Tror jag vände och vred på det minst i en kvart. :) Till slut ser jag ett grått streck, jag är expert på att tro mig se streck. Ibland har det dock stämt, men ibland har jag sett i syne, hi hi
BIM+1, ingen mens och just inga känningar. Lite molvärk ibland men snabbt övergående. Haft såhär tidigare en gång och då kom mensen två dagar sent fast den alltid är till punkt och pricka. Vill testa men vågar inte ifall det är negativt..
Jag sprang på wc väldigt mycket igår, var kissnödig mest hela tiden. :D Jag minns inte hur jag kände i första graviditeten men i andra hade jag mycket molvärkt. Känns bara som jag inte alls e gravid nu. Får se :D
Jag är gravid! Eller?? Det digitala visade negativt men det där kan väl inte vara ett spökstreck!? Det var svårt att få ett bra kort så jag redigerade ljuset lite, men strecket ser ut sådär för mig i verkligheten.
Jag har fått svampinfektion, fick det troligtvis samma dag som äl eller eventuellt dagen efter. Vi har myst ett par dagar innan äl. Man får ju väldigt torra slemhinnor av svamp.. Tror ni att det kan förstöra processen på nåt sätt?
Började ta vagiatorier igår.. kommer ta 3 st sammanlagt.
Tror inte att en enstaka svampinfektion kan påverka alls. Däremot är det väl inte bra med långvariga svampinfektioner. Bra att du behandlar den så försvinner den förhoppningsvis snabbt.
I verkligheten syns det. Sambon ser också. Det kan vara spök, men jag tror inte det. Direkt när jag såg det imorse så sa jag "jag är gravid!" Behövde inte vända o vrida på det eller nåt.
Hoppas på säkrare resultat snart!
Ja det var svårt att ta kort på det och sen försämras kvalitén här i forumet väldigt mycket.
När har du bim? :)