• SL185

Bim Maj 2018

jennyek93 skrev 2018-05-10 09:25:47 följande:

BIM + 3 idag, tempen fortfarande hög och superömma bröst. Tog ett Clearblue early test imorse. Två starka streck så fort jag stoppade ner spetsen i muggen med urin! Är i total chock! Vi har varit tillsammans i flera år utan att det har hänt något och vi tänkte ringa till gyn nästa vecka för att starta fertilitetsutredning.

Håller tummar och tår för att detta efterlängtade pyre stannar. Nu ska bara min hjärna hänga med och jag ska våga tro på detta! Delar med mig av bilden!

Vilket lyckorus :D :D stort grattis till er! Njuuut njuut det är på riktigt :) kramar!
  • SL185
    Hepphopp skrev 2018-05-10 17:13:07 följande:

Bim-3 men känner redan att det nog är kört.. hade nog känt något vid detta laget.. sååå ledsamt.. :(

Nej det är inte alla som känner nåt så tidigt! Håller tummarna att ni får positiva besked snart :) förstår att du är ledsen men det är inte kört än, kramar!
  • SL185
    Lindsey77 skrev 2018-05-11 07:24:45 följande:

Vågar knappt hoppas efter tre missfall. Kan det vara något på gång? Ska hålla mig i några timmar nu och testa med annat märke...

Kan skymta något men ta ett digitalt imorgon! Vilken cykeldag är du på? :)
  • SL185
    Lindsey77 skrev 2018-05-11 10:18:17 följande:

Dag 33. Jag och flo gissar att det är BIM på måndag. Då borde det vara ÄL +11 idag. Fick inget utslag på ÄL test denna månad (inget ovanligt, har lyckats bli gravid ändå), så har ej så bra koll. Har en 30-45 dagars cykel.

Va spännande! Hoppas på starkare plus inom ett par dagar :)
  • SL185
    FGK skrev 2018-05-11 20:46:18 följande:

Hej, jag hakar på här :)

Är snart 23år bor med min sambo som är 27 år. Vi skulle blivit föräldrar i november men det slutade i MF :( Slutade blöda förra veckan och fick ägglossning någon dag efter, så nu håller vi tummarna! Har BIM den 21/5.

Välkommen in :) va bra att ägglossningen kom igång direkt! Håller tummarna att alla får plus nu inom kort
  • SL185
    Linneisen skrev 2018-05-12 06:53:53 följande:

Bim-dagen är här och det kan knappt inte bli ett starkare plus! <3 (jag plussade o la in bilder här på svaga streck i veckan)

Åhhh stoooort grattis:)
  • SL185
    Lindsey77 skrev 2018-05-11 19:41:44 följande:

Jag vill bara lägga mig nu så jag får göra ett till gravtest. :) Har testat helt neg med testlagret under dagen. Men det är ju tidigt så det kan vara så att bara morgonurin ger utslag (tror det är ÄL +11).

Jag litar inte riktigt på graviditetskollen. Jag vet att det ger utslag på LH hormon. Har testat det en gång när jag hade ÄL, eftersom jag inte har riktigt koll på cykeln. Det blev svagt positivt, kunde fångas på bild. Men jag var inte gravid.

Strecket kom redan upp efter 30 sek, och syntes på en armlängds avstånd. Borde vara positivt, men kan inte lita på det ännu.

Efter alla trådar jag läst har jag lärt mig att testa med två oberoende test för att vara säker... om man inte bara kör digitalt förstås.

Uppdatera oss :) håller tummarna att du får ett fint plus idag!
  • SL185
    Lindsey77 skrev 2018-05-12 11:36:22 följande:

Det blev det verkligen inte. :( Ser bara en skugga på testlagret samt babyplan. Är nu orolig för att cykeln är helkonstig och jag har ÄL nu. Har fått utslag på graviditetskollen en gång när jag hade ÄL. Stickan har reagerat på LH eftersom den stickan har dålig kvalite...

Det var ingen tvekan om att strecket var svagt positivt (starkare i verkligheten än på bilden) igår. Har sett hundratals tester. :) Får helt enkelt hoppas att den stickan är känsligare än de andra. Hcg ökas varannan el var tredje dag. Har jag inget plus senast mån var det falskt. :(

Åh jobbigt när det spökar så där :( kan ni inte mysa på då? I fall att äl är på gång :) men hoppas hoppas att det gömmer mig nåt fint bakom detta!
  • SL185
    Missma01 skrev 2018-05-12 13:16:48 följande:

Idag plussade jag, 4 dagar innan bim. Sambon och jag hade sex 2 dagar innan och en dag efter än och det var tydligen lyckat <3

Mina symtom innan och tills idag: Molvärk i en vecka typ nu och flytningarna är klara och typ lite snorliknande haha.

Grattis grattis :) blir så glad o motiveradnär folk plussar här! Hur länge har nu försökt?
  • SL185
    Anonym (Pillan28) skrev 2018-05-12 18:21:58 följande:

Hej!

Jag har varit inne och läst här men aldrig skrivit. Jag har BIM imorgon och kunde inte hålla mig från att testa idag.. fick detta resultatet och är nu osäker på hur jag ska tolka detta? Kan tillägga att testet togs på eftermiddagen..

kram och lycka till allihopa!!

Ser positivt ut, stort grattis :) kramar
Svar på tråden Bim Maj 2018