• SL185

Bim Maj 2018

Milian03 skrev 2018-05-12 22:16:38 följande:

Missfallet har rubbat min cykel

Får inte starkare ältest och inga känningar.

Brukar ha haft både äl-flytningar och positivt ältest vid den här tiden.

Men det får man väl räkna med efter ett missfall. Att det tar tid.

Det verkar vara vanligt det där, jag hade oxå väldigt sparsamma flytningar vid äl efter missfallet o inga känningar alls. Äl kom 4 dagar senare än vanligt dessutom. Innan missfallet såg jag stegring på digtalt ältest (när man tar ut stickan o tittar) o hade glad gubbe en dag bara men efter missfallet var det ingen stegring alls typ, sen fick jag glad gubbe 2 dagar i rad. Det kanske tar tid tills kroppen återhämtar sig helt. Håll ut :)
  • SL185
    Alehed90 skrev 2018-05-13 08:56:42 följande:

Nc flyttade min bim till idag så gick upp imorse och tog ett test. Helt säker på att det skulle vara negativt då jag inte känt av någonting alls.. så tänkte bara invänta mensen idag. Så fick jag det här resultatet.. Vet inte om jag vågar tro på det här riktigt?

Det kommer ju när man minst anar det, stort grattis :)
  • SL185
    Nelliki skrev 2018-05-13 11:38:26 följande:

Shit asså BIM närmar sig. Två dagar kvar innan jag kan testa och nu börjar jag bli riktigt nervös. Så kul att så många fått plus. Önskar så att jag får dela er glädje snart. Ha en fin dag allesammans. 

Håller tummarna för er :)

Jag har bim på lördag men har typ bestämt mig för att inte testa förrän bim+3..blir så ledsen när det är negativt. Jag har ju ställt in mig på att det inte blev nåt nu första äl efter missfallet men ändå gömmer sig hoppet nåstans där inne :(

Blev så manisk efter missfallet, fortsatte avhålla mig från kaffe, cola zero, mina allergimediciner, alkohol m.m. Tänkte att jag inte ska förstöra eller ge sämre förutsättningar för en ev ny graviditet. Men nu senaste dagarna har jag tvingat mig själv att slappna av lite igen o njuta av livet o den friheten man har utan graviditet. Lura hjärnan lite med andra ord :)
  • SL185
    Milian03 skrev 2018-05-13 12:58:09 följande:

Okej...

Nä det blir ingen stegring här ännu. Har fått beställa hem nya äl-tester nu för att cykeln blir längre denna gång.

Hade du inga äl-flytningar och inga känningar trots du fick glad gubbe?

Jo äl-flytningar hade jag men som sagt väääldigt sparsamma, inte så som det brukar vara
  • SL185
    babytjejen skrev 2018-05-13 13:17:14 följande:

Vill ha fredag nu...vill veta om jag hade rätt o att äl varit antingen genom ett plus eller genom mens...har jag tur o ingen mens kommer på fredag så kommer jag nog inte våga testa förren söndag som tidigast..ifall kroppen är seg el att äl uteblivit (även om test o temp tyder på äl) men mest troligt kommer mensen med buller o bång...

Förstår dig, lååång väntan känns det som, man blir så otålig. Hoppas att mensen skiner med sin frånvaro o vi får fina plus istället trots alla odds
  • SL185

Vill ha fredag nu...vill veta om jag hade rätt o att äl varit antingen genom ett plus eller genom mens...har jag tur o ingen mens kommer på fredag så kommer jag nog inte våga testa förren söndag som tidigast..ifall kroppen är seg el att äl uteblivit (även om test o temp tyder på äl) men mest troligt kommer mensen med buller o bång...

Förstår dig, lååång väntan känns det som, man blir så otålig. Hoppas att mensen skiner med sin frånvaro o vi får fina plus istället trots alla odds
  • SL185

• SL185

• SL185
    babytjejen skrev 2018-05-13 15:44:02 följande:

Ja, vore härligt om vi får plus...Kan vi dela med oss av våran oro om det skulle hända...kommer nog inte kunna slappna av innan kub:en el RUL isåfall...

Jo men samma här faktiskt. Vore helt underbart :) återstår att se
  • SL185
    FrökenUtter skrev 2018-05-13 17:41:45 följande:

Vad glad man blir av alla plus! Grattis!!

Nu har ÄL kommit och passerat, ser fram emot att snart få veta om det blivit något. Vi är ju ett helt gäng som har BIM 22/5 nu, när ska ni andra testa? Jag funderar på om jag ska ta ett redan lördag morgon eller om jag ska vänta tålmodigt på BIM...

Jag har bim på lördag men ska nog inte testa förrän typ bim+3.. förväntar mig inget denna gång, fastän hoppet ändå finns där inne nåstans. De föregående månaderna har jag testat typ bim-3 men nu ska jag vara uthållig hahahaha
Svar på tråden Bim Maj 2018