Bim Maj 2018
Missfallet har rubbat min cykel
Får inte starkare ältest och inga känningar.
Brukar ha haft både äl-flytningar och positivt ältest vid den här tiden.
Men det får man väl räkna med efter ett missfall. Att det tar tid.
Missfallet har rubbat min cykel
Får inte starkare ältest och inga känningar.
Brukar ha haft både äl-flytningar och positivt ältest vid den här tiden.
Men det får man väl räkna med efter ett missfall. Att det tar tid.
Nc flyttade min bim till idag så gick upp imorse och tog ett test. Helt säker på att det skulle vara negativt då jag inte känt av någonting alls.. så tänkte bara invänta mensen idag. Så fick jag det här resultatet.. Vet inte om jag vågar tro på det här riktigt?
Shit asså BIM närmar sig. Två dagar kvar innan jag kan testa och nu börjar jag bli riktigt nervös. Så kul att så många fått plus. Önskar så att jag får dela er glädje snart. Ha en fin dag allesammans.
Okej...
Nä det blir ingen stegring här ännu. Har fått beställa hem nya äl-tester nu för att cykeln blir längre denna gång.
Hade du inga äl-flytningar och inga känningar trots du fick glad gubbe?
Vill ha fredag nu...vill veta om jag hade rätt o att äl varit antingen genom ett plus eller genom mens...har jag tur o ingen mens kommer på fredag så kommer jag nog inte våga testa förren söndag som tidigast..ifall kroppen är seg el att äl uteblivit (även om test o temp tyder på äl) men mest troligt kommer mensen med buller o bång...
Vill ha fredag nu...vill veta om jag hade rätt o att äl varit antingen genom ett plus eller genom mens...har jag tur o ingen mens kommer på fredag så kommer jag nog inte våga testa förren söndag som tidigast..ifall kroppen är seg el att äl uteblivit (även om test o temp tyder på äl) men mest troligt kommer mensen med buller o bång...
Ja, vore härligt om vi får plus...Kan vi dela med oss av våran oro om det skulle hända...kommer nog inte kunna slappna av innan kub:en el RUL isåfall...
Vad glad man blir av alla plus! Grattis!!
Nu har ÄL kommit och passerat, ser fram emot att snart få veta om det blivit något. Vi är ju ett helt gäng som har BIM 22/5 nu, när ska ni andra testa? Jag funderar på om jag ska ta ett redan lördag morgon eller om jag ska vänta tålmodigt på BIM...