Någon mer lite äldre som försöker bli gravid; 35+?
Jag har fyllt 38 i år, och är på försök nr 5 nu..
Finns det några fler lite äldre som vill följas åt? :)
Jag har fyllt 38 i år, och är på försök nr 5 nu..
Finns det några fler lite äldre som vill följas åt? :)
Spännande. Betalar du för det eller får du det genom landstinget?
38 år ung tjej, singel och vill ha barn! Som tur är så får man numera inseminera i Sverige som ensamstående! Är nu på mitt andra försök! Gjorde andra igår. Fick mensen exakt på rätt dag förra försöket så det var bara att bita ihop och invänta ÄL igen. Jag håller tummarna för andra som också försöker och hoppas på ett litet mirakel! :)
Hur går det för alla? Är så otålig i väntan på BIM! Mannen uttryckte imorse typ "det kommer när det kommer". Humpf det är nog lätt(are) att säga när der inte är i sin egen kropp saker sker eller inte sker.
Hur går det för alla? Är så otålig i väntan på BIM! Mannen uttryckte imorse typ "det kommer när det kommer". Humpf det är nog lätt(are) att säga när der inte är i sin egen kropp saker sker eller inte sker.
Gjorde insemination i tisdags, BIM 12/4, ska göra gravtest 14/4 enligt kliniken! Är inte lika hysterisk denna gång som förra. Försöker att inte känna efter och stressa upp mig, lättare sagt än gjort. Men hitills har jag varit ganska lugn. Man kan ju tyvärr inte påverka resultatet även om man vill! När hade du BIM?
Hur går det för er?
Själv har jag snart BIM, men har bara symptom på pms, så inga höga förhoppningar här
Snark...
38 år ung tjej, singel och vill ha barn! Som tur är så får man numera inseminera i Sverige som ensamstående! Är nu på mitt andra försök! Gjorde andra igår. Fick mensen exakt på rätt dag förra försöket så det var bara att bita ihop och invänta ÄL igen. Jag håller tummarna för andra som också försöker och hoppas på ett litet mirakel! :)
Hur går det för er?
Själv har jag snart BIM, men har bara symptom på pms, så inga höga förhoppningar här
Snark...
Spännande, lycka till!
Jag har ett par vänner som inseminerats i Danmark, på tiden att det blev godkänt här också!
Är det höga krav på att få insemination i Sverige, och är det dyrt?
Hur går det för er?
Snark...